problemy miłosne

1. Data: 2006-11-22 14:04:41

Temat: problemy miłosne
Od: "Marek" <m...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Cześć grupo dyskusyjno!
Nasza przyjaciółka jest nieszczęśliwie zakochana. Obiekt jej westchnien nie
odwzajemnia jej uczuć. Obawiamy się że może sobie coś zrobić! Boimy się o
jej życie! Jak możemy jej pomóc. Ona z tego powodu popadła w depresję nie
wiemy co mamy już robić! Pomóżcie nam!
Ewelina i Łucja

2. Data: 2006-11-22 14:07:04

Temat: Re: problemy miłosne
Od: "marek" <m...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Starajcie zająć sie jej duzo czasu tak co przestanie o tym
myśleć...Zabierajcie ją na jak najwiecej możliwych imprez,żeby poznała
innych,godnych uwagi chłopaków:)Trzymam kciuki za waszą przyjaciółkę.DA
RADE!!:p

3. Data: 2006-11-22 14:07:32

Od: "marek" <m...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Jej sprawa jak głupio to niech sie wieszo heheh...Pożycze jej pasek jak chce
...Nie no tak serio to powinnyście zapewnić jej dużo przyjaźni, ciepła
milość by poczula ze komus na niej zależy-By oderwała sie od szarej
rzeczywistości Sylia i Ada

4. Data: 2006-11-22 14:56:52

Od: "Dawid " <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek <m...@p...onet.eu> napisał(a):

> [...]
> jej życie! Jak możemy jej pomóc. Ona z tego powodu popadła w depresję nie

Skoro zapadla na depresje to jest w takiej samej sytuacji jak ja . polecam
wyslac ja do psychiatry - niech poprosi go o przypisanie efectinu - na milosc
nieodwzajemnioną ( przechodzi po ok miesiacu a szkoda sie meczyc)Okazywanie
jakichs uczuc w stosunku do niej nie bedzie tu pomocne a wrecz szkodliwe (
jesli osoba zakochana otrzymuje cieplo nie od osoby w ktorej jest zakochana
moze to spowodowac poglebienie depresji)Trzeba wziasc pod uwage to ze taka
osoba jest po prostu w szoku i postepowac z nia tak jakby byla zaraz po
wypadku .Na poczatku przebywajcie z nia jak najczesciej ale w milczeniu.skoro
wysylala sygnaly ze sobie cos zrobi nie wolno tego lekcewazyc i zapewnic jej
opieke.Z tymi lekami nie zartuje - oczywiscie taki stan moze byc bardzo
zblizony do depresji ale wcale jeszcze nie musi to byc depresja ,mimo to leki
pomagają . Ja normalnie ide z klopotami milosnymi do psychiatry i zawsze
pomaga . powodzenia

Przyjaźń między nim a nią!!
Bo se tu, głupoty pogadam :-)))
Kupa jest moim bratem