problemy z krążeniem, prosze o pomoc

1. Data: 2005-02-25 17:01:12

Temat: problemy z krążeniem, prosze o pomoc
Od: "niejestembogiem" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takiego problema: moja znajoma mówi że ma problemy z krążeniem, ma
opuchnięte palce, opuchnięte kostki w nogach a czasami je ją bolą. Proszę mi
powiedzieć co to jest i czy mogę jej jakoś pomóc, jakiś sport czy coś? Wiem
że nieopisałem dokładnie co jej dolega ale może nawet nie trzeba. Bardzo
proszę o pomoc.

pozdr. bogiemjestem

2. Data: 2005-02-26 17:49:31

Temat: Re: problemy z krążeniem, prosze o pomoc
Od: "Jacek Tusuński" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

niejestembogiem <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> że nieopisałem dokładnie co jej dolega ale może nawet nie trzeba. Bardzo

1- Nerki
2- problemy z cukrem
3- wiele innych zeczy

A czemu nie poszłą do lekaża ?

3. Data: 2005-04-14 08:43:32

Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niejestembogiem" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Wiem
> że nieopisałem dokładnie co jej dolega ale może nawet nie trzeba. Bardzo

chemioterapia paliatywna?
Zawroty głowy, pisk w uszach
Jaką yohimbinę i gdzie kupić?
(OT) Ortografia