problemy z prąciem

1. Data: 2002-09-11 18:05:28

Temat: problemy z prąciem
Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam! ! !
Mam problem natury intymnej. Na prąciu wyrosła mi bóla, gdy ją nacisnołem to
najpierw wypłyneła substancja podobna do łoju z pryszcza, a potem krew. Co to
może być i co mam z tym zrobić?

2. Data: 2002-09-11 18:34:27

Temat: Re: problemy z prąciem
Od: "Norbert" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale spamerstwo...
To pewnie "pryszcz" buhahaha

3. Data: 2002-09-11 19:04:54

Od: "pisces" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje tydzien poczekac, nastepnie wejsc na krzeslo i zeskoczyc. Problem
odpadnie wraz z ... praciem.
LK

4. Data: 2002-09-11 19:48:45

Od: Jan Jakub <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Sep 2002 20:05:28 +0200, t...@p...onet.pl wrote:

>Mam problem natury intymnej. Na pr?ciu wyros?a mi b?la, gdy j? nacisno?em to
>najpierw wyp?yne?a substancja podobna do ?oju z pryszcza, a potem krew. Co to
>mo?e by? i co mam z tym zrobi??

hm... tez mialem cos takiego dwa razy (ostatnio pare lat temu)...
nigdy nic z tym nie robilem (czytaj - nie szedlem do lekarza) bo
najpierw nie wiedzialem co jest grane, a pozniej juz bylo po
wszystkim... a... pytanie do Ciebie - czy to bolalo? bo moje dwa
"pryszcze" byly troche bolesne... teraz zastanawiam sie, czy to nie
jest przypadkiem "herpes" czyli opryszczka... sam juz nie wiem...

5. Data: 2002-09-14 10:41:32

Od: b...@i...pl (Borys) szukaj wiadomości tego autora

> Na prąciu wyrosła mi bóla,

Moze lepiej by to nazwac powiedzmy.... babelek, pryszcz, ewentualnie "syf" ?

gdy ją nacisnołem to
> najpierw wypłyneła substancja podobna do łoju z pryszcza, a potem krew. Co
> może być i co mam z tym zrobić?

To co wyplynelo to zapewne wydzielina gruczolu lojowego.
Zaczopowanie ujscia tego gruczolu spowodowalo powstanie tego "pryszcza". A
krwia sie nie przejmuj bo jak na twarzy zalatwisz jakiegos "syfa ", to
zazwyczaj krew tez wyplywa i nic sie nie dzieje. Swoja droga lepiej nie
wyciskac takiego tworu (wiem ze to fajna zabawa i duuza satysfakcja ;) ), bo
moze sie przeksztalic w cos o wiele bardziej nieprzyjemnego.

Pozdr
Borys

Odwiedzaj mnie codziennie! >>> http://link.interia.pl/f164f

Pomózcie! ! !