produkty a polki w lodowce

1. Data: 2003-05-28 07:51:51

Temat: Re: produkty a polki w lodowce
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

maruda napisal(a):

>Oleje i oliwę zawsze się przechowuje w temepraturze pokojowej. Przy
>szybkim zużyciu oleju i oliwy, uboczne efekty przechowywania w lodówce
>są niezauważalne. Na butelkach oliwy jest też napis: Nie należy
>przechowywać w lodówce.

My oliwe trzymamy na polce, a olej w lodowce. Oliwa trzymana w lodowce
rozwarstwia sie. A z kolei olej na polce wyglada malo estetycznie, tym
bardziej, ze olej z takiej butelki 'wycieka'.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-05-28 13:32:07

Od: "Marudzik" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W mojej lodowce (Amica, na dole zamrazarka, na gorze lodowka) sa naklejki z
obrazkami. Najnizsza polka lodowki mieso i wedliny, srednia nabial,
najwyzsza gotowe potrawy i sloiki (czyli zgodnie z temperatura, im nizej,
tym nizsza). W innej lodowce moze byc inny rozklad temperatur, szczegolnie
takich gdzie zamrazalnik jest wysoko.
PS A moze napisz jaki model lodowki i jaka firma, wtedy predzej mozna
pomoc...
Marudzik

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości news:bavptk$376$1@inews.gazeta.pl...

1. Data: 2003-05-28 14:04:04

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marudzik" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> PS A moze napisz jaki model lodowki i jaka firma, wtedy predzej mozna
> pomoc...

No wlasnie, nie pomyslalam ze to istotne moze byc :)
Uzupelniam.
Lodowka Gorenje model K287CLB http://www.gorenje.pl/index.php?dz=chlodziarki
(zamrazalnik na dole).

mag.

zrobilam tarte tatin
Racuchy z serka waniliowego
babka z adwokatem (P)
ratafia - naczynie do przygotowania nalewu
Ponad 1/4 wyrobów mleczarskich nie spełnia wymogów jakościowych