programy

1. Data: 2003-03-03 12:13:06

Temat: programy
Od: "ksiks" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień Dobry

Mam małe pytanko czy ktoś zna dobry program (najlepiej darmowy :)) ) do
spisania przepisów kulinarnych.
Muszę spisać prepisy zebrane przez lata przez rodziców, bo niedługo atrament
całkowicie zniknie a wycinki z gazet pżółkna i nici z tego :)) a myślę ze
warto zachować je dla dalszych pokoleń :))

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Kasia

1. Data: 2003-03-03 12:17:14

Temat: Re: programy
Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksiks" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dzień Dobry
>
> Mam małe pytanko czy ktoś zna dobry program (najlepiej darmowy :)) ) do
> spisania przepisów kulinarnych.

Polecam OutCook Express.
http://www.icpnet.pl/~oses/instaloutcook.exe

Pozdrawiam serdecznie, Vicky S.
(~11.06.2003)
www.republika.pl/vickys81

1. Data: 2003-03-03 12:19:43

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> całkowicie zniknie a wycinki z gazet pżółkna i nici z tego :)) a myślę ze
> warto zachować je dla dalszych pokoleń :))

Polecam OutCook Express. Do sciagniecia ze strony: http://outcook.prv.pl/

Valentine

http://valentine.wezyr.net.pl

1. Data: 2003-03-03 12:30:27

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" ksiks " wrote:

> [...]
> atrament całkowicie zniknie a wycinki z gazet pżółkna i nici z tego
> :)) a myślę ze warto zachować je dla dalszych pokoleń :))

Cooking Aficionado

Nie tak dawno zastanawiałąm sie nad wyborem, miedzy tym, a Cooking Express,
i zdecydowanie ciekawszy i poręczniejszy jest CA.

Do sciagniecia stad:
http://download.chip.pl/download_25979.html

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-03-05 12:07:46

Od: "ksiks" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za podpowiedzi. Ja chyba zdecyduję się na polski program bo potem
chciałabym umożliwić rodzicom aby mogli z niego korzystać a oni niestety z
angielsim na bakier.

Kasia

Dieta ziemniaczana - poszukuję
Zażalenie