programy do projektowania

1. Data: 2006-10-22 20:57:15

Temat: programy do projektowania
Od: "MB" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem w trakcie testowania roznych programow do projektowana ogrodow.
Zainteresowala mnie strona http://www.ogrodzie.pl/, lecz nie odpowiadaja na
maile. Czy ktos wie co sie z nia dzieje? Czy Wirtualny Ogrod Pro jest do
kupienia? Jak on sie spisuje? Czy jest dostepna wersja on-line albo demo?

Ogolnie co sadzicie o programach dostepnych na rynku polskim czy innych
rynkach (oczywiscie tych co uwzgledniaja nasza szerokosc geogr.)?

Pozdrawiam
MB - kasumi8<malpkaaaa><kropkaaa>pl

2. Data: 2006-10-24 20:06:03

Temat: Re: programy do projektowania
Od: "MB" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ogolnie co sadzicie o programach dostepnych na rynku polskim czy innych
> rynkach (oczywiscie tych co uwzgledniaja nasza szerokosc geogr.)?

Czy ktos tu w ogole zyje?
Dodaje nastepne pytania. Aktualnie jestem zauroczony programem RealTime
Landscape Pro. Czy ktos na tym pracowal/pracuje?

Jak oceniacie ten program?

Czy jest baza roslin uwzgledniajaca europe czy tylko ameryki?

Jakies plusy, minusy.....

3. Data: 2006-10-24 20:13:37

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MB" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Swoją opinię już wyrażałam kiedyś tam - wolę kartkę papieru i ołowek. Tych
roślin, które widuję w zaprzyjaźnionych ogrodach, albo tych, które mam lub
chcę mieć we własnym, może w tych programach nie być i często nie ma:)

> Czy ktos tu w ogole zyje?

Żyje, choć co to za życie...znasz reguły grup dyskusyjnych?

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

4. Data: 2006-10-31 13:18:39

Od: Marras <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam Masterlandscape Pro (tylko w nim udalo mi sie narysowac
niekwadratowa dzialke)

Begonia w doniczce więdnie
Thuje
Fotergilla