Begonia w doniczce więdnie

1. Data: 2006-10-22 18:12:19

Temat: Begonia w doniczce więdnie
Od: c...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich,

Przepraszam, że zaczynam wątek, który już był, ale tamten został
zamknięty.

Jestem laikiem jeżeli chodzi o uprawę/opiekę nad kwiatami
doniczkowymi, więc wybaczcie jeżeli walnę jakąś gafę.
Dostałam begonię i 2 dni po tym zaczęła więdnąć. Liście
więdną od brzegów i kwiaty spadają. Wiem, że jest październik i
już pewnie on przekwita czy coś w tym stylu. Chcę się dowiedzieć
czy to normalne, bo to ponoć roślina cało roczna. Szukałam jakiś
wskazówek na necie, ale nic niestety nie znalazłam. Jeżeli ktoś mi
może poradzić dlaczego ona więdnie i jak się ją powinno chodować
będę bardzo wdzięczna. Begonia z pewnością także.

Moja begonia wygląda coś w tym stylu:
http://www.ogrody.cvd.pl/pliki/plikikwiaty/begonia_s
emperflorens.jpg

Dzięki za wszelkie info.

2. Data: 2006-10-22 18:37:21

Temat: Re: Begonia w doniczce więdnie
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
[...]

Nie piszesz gdzie ją teraz trzymasz ?
Jeżeli w domu , to szok termiczny .
Na dworze , mogły być przymrozki .

Pozdrawiam TeresaR

Thuje
Fotergilla
potrzebny zarastacz :)
Pokuta w postaci "Roku w ogrodzie" :)
Termokompostownik- jak wygląda i kiedy jest gototowy kompost