Pokuta w postaci "Roku w ogrodzie" :)

1. Data: 2006-10-21 15:29:23

Temat: Pokuta w postaci "Roku w ogrodzie" :)
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zupełnie przypadkiem obejrzałam dziś puszczany odcinek. Dawno już odmawiałam
sobie tej przyjemności, a chyba niesłusznie!! Po zerknięciu na to, co
prezentował tandem pan Czuksanow - pani Więckowska zastanawiam się, czy
można spaść jeszcze niżej. Szczególnie p. Więckowska polecała do uprawy -
uwaga - bambusy:) Nie wiem wprawdzie jakie (i raczej nie wie tego nikt z
widzów poza nielicznymi, którzy się interesują tematem), ale jeden był
większy, a drugi mniejszy:D

Natomiast pan Czuksanow sadził trawy zasilając pierwej poletko kompostem. Z
worka - czyżby we własnym rzekomo ogrodzie nie wytwarzał kompostu? I co to
za zasilenie, garść "kompostu" na obszar ok. 1/6 m2? I co to jest Pennisetum
alopecuroides 'Rubrum', z kolekcji pani Więckowskiej, o którym stwiedził, że
prawdopodobnie przeżyje zimę, bo u niej przeżyło? Właściwie to można ten
program traktować jako bezpłatny kabaret i mieć nadzieję, że nikt nie
traktuje poważnie tego, co tam pokazują!

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

2. Data: 2006-10-21 19:25:24

Temat: Re: Pokuta w postaci "Roku w ogrodzie" :)
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
[...]
> Natomiast pan Czuksanow sadził trawy zasilając pierwej poletko kompostem.
[...]

Podzielam twoje rozterki.
;-)
pozdr. Jerzy

3. Data: 2006-10-21 19:57:28

Od: "a" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właściwie to można ten
> program traktować jako bezpłatny kabaret i mieć nadzieję, że nikt nie
> traktuje poważnie tego, co tam pokazują!
Jak uda mi się wstać na czas to ogladam i zawsze serio traktowałam ten program.
Dobrze, że dziś zaspałam, bo w głowie by mi pomieszali.
Już żałowałam, że było o trawach a ja nie widziałam.
Po Twojej wypowiedzi - to chyba dobrze, że się wyspałam.
Grażyna

4. Data: 2006-10-22 03:44:31

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uwaga - bambusy:) Nie wiem wprawdzie jakie (i raczej nie wie tego nikt z
> widzów poza nielicznymi, którzy się interesują tematem), ale jeden był

Jeśli pani Więckowska pokazała większy bambus i powiedziała,że jest większy,
to można jej wierzyć.Bardzo lubię, jak pani Kazimiera pokazuje co robi,
bo pokazuje jak się robi naprawdę.Rozrywa zielsko na kawałki, upycha do
doniczek i nie potrzebuje do tego stroju wieczorowego.Jest ogrodnikiem
praktykiem i chyba nie planuje zostać gwiazdą telewizyjną. To co robi, robi
dobrze, bo skutecznie.
Pozdrawiam.Mirzan

5. Data: 2006-10-22 06:40:24

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uwaga - bambusy:) Nie wiem wprawdzie jakie (i raczej nie wie tego nikt z
> widzów poza nielicznymi, którzy się interesują tematem), ale jeden był

Nie ogladalem niestety. Przynajmniej moglbym probowac rozpoznac gatunek...
A, ze program jest kiepski, to juz pisac nie musze... (tym, ktorzy nie
czytaja Grupy od dawna polecam zajrzec do archiwum).

Pozdrawiam,
Bpjea

6. Data: 2006-10-22 07:34:12

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ogladalem niestety. Przynajmniej moglbym probowac rozpoznac gatunek...
> A, ze program jest kiepski, to juz pisac nie musze... (tym, ktorzy nie
> czytaja Grupy od dawna polecam zajrzec do archiwum).

Lepiej obejrzeć zły program, niż zaglądać do archiwum i nie widzieć
programu wcale.W archiwum są wiadomości przestarzałe, akurat dla IPN.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2006-10-22 07:58:00

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:7676.00000026.453b1ef3@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> Lepiej obejrzeć zły program, niż zaglądać do archiwum i nie widzieć
> programu wcale.W archiwum są wiadomości przestarzałe, akurat dla
> IPN. Pozdrawiam.Mirzan

Hejka. Już od dawna chodzi mi po głowie pomysł stworzenia telewizji
ogrodowej. Dziadek Henryk ma profesjonalna kamerę, na grupie aż roi się od
gwiazd ekranu i nie tylko, a ja z Gwidonkiem też mógłbyśmy pokazać to i owo.
;-)
Nakręcenie kilkunastominutowych filmików (odcinków) do oglądania na
monitorach naszych komputerów nie powinno być przedsięwzięciem ponad nasze
siły i możliwości. A jak się rozkręcimy, to może zawojujemy nawet telewizję
profesjonalną. :-)
Pozdrawiam inspirująco Ja...cki

8. Data: 2006-10-22 09:07:41

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak się rozkręcimy, to może zawojujemy nawet telewizję
> profesjonalną. :-)

Nie narażaj się wildprezesowi, bo zwolni Cię ze stanowiska i wylądujesz
w krzakach, napewno kolczastych.
Pozdrawiam.Mirzan

9. Data: 2006-10-22 14:08:15

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:
> [...]
> ponad nasze siły i możliwości. A jak się rozkręcimy, to może
> zawojujemy nawet telewizję profesjonalną. :-)

Jestem za i to bez sprzeciwu. Wielu na grupie ma piękne ogody, jakoś
spotkania grupowe przeszły w indywidualne wojaże, żeby te cudeńka oglądnąć
mogli wszyscy chętni warto je przedstawić w dobrym filmie. Można przez zimę
wytypować ogrody (oczywiście tylko przez zgłoszenie się ), opracować
scenariusz, tekst komentarza i kilka takich filmów można by w roku zrobić. Z
najlepszych może by i telewizja skorzystała. Można też oprócz prezentacji
najładniejszych ogrodów realizować filmy tematyczne - demonstracyjno
szkoleniowe, np jak zakładać kompostownik, jak założyć żywopłot, jak ciąć
drzewka owocowe, itd, itp

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

10. Data: 2006-10-22 14:19:36

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko"

> a ja z Gwidonkiem też mógłbyśmy pokazać to i owo.
> ;-)

Na ten przykład jak się kopie dołki i norki ?!

hi hi hi

Serdecznie Miłka

Termokompostownik- jak wygląda i kiedy jest gototowy kompost
Brunnera macrophylla
bardziej mnie wkurza pan-slavista czy ci, co mu odpowiadają...
Kobea - jak pozyskać nasiona
Figa - dylematy