Brunnera macrophylla

1. Data: 2006-10-20 16:28:25

Temat: Brunnera macrophylla
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, mam do wydania siewki brunery wielkolistnej. Będą to sadzonki
kopane i skubane ;-)
Musze je usunąć bo wsiały się pod variegate, więc sami rozumiecie - musze je
usunąć. Tak że jeśli ktoś chce mieć w ogrodzie to czas szybko się zgłosić do
mnie na priv bo mrozy idą ...

http://www.google.com/search?hl=pl&q=Brunnera+macrop
hylla

Serdecznie Miłka

2. Data: 2006-10-22 08:05:23

Temat: Re: Brunnera macrophylla
Od: "atot" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał(a):
> [...]
> usunąć. Tak że jeśli ktoś chce mieć w ogrodzie to czas szybko się zgłosić do

Witaj.
Jestem zainteresowana tą roślinką. Czy jeszcze jest aktualna??
Pozdrawiam Ania.

3. Data: 2006-10-22 14:23:10

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "atot"

Witaj.
Jestem zainteresowana tą roślinką. Czy jeszcze jest aktualna??
Pozdrawiam Ania.

Niestety ... siewki rozeszły się błyskawicznie.
Aniu, myślę że z tegorocznych nasion wiosną znów będą kiełkować. Zapiszę
sobie Twój email i zapytam wiosną, dobrze ?

Serdecznie Miłka

4. Data: 2006-10-23 18:44:40

Temat: Re: Brunnera macrophylla - do Ani
Od: "Miłka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam że na grupę ale paczka wysłana a odbiorca nie zawiadomiony. Listy
do mnie wracają :-(

Aniu, paczka poszła dziś tak więc na dniach wypatruj listonosza.
Niektóre siewki są bardzo młode i ja bym proponowała rozpikować do małych
doniczek z lepszą ziemią aby się jeszcze wzmocniły przed posadzeniem na
miejsce stałe. Razem z doniczką wkopałabym do ziemi i gdy nadejdą mrozy
przykryła suchymi liśćmi i ewentualnie gałązką "złapała" aby kołderka się nie
rozwiała.

Serdecznie Miłka

5. Data: 2006-10-25 23:14:50

Od: "mia63" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do mnie wracają :-(
>
> Aniu, paczka poszła dziś tak więc na dniach wypatruj listonosza.

Juz wiem co sie stało z "moja" brunnera;-)))) hi
Pozdrawiam
mia

6. Data: 2006-10-26 17:25:30

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mia63"

> Juz wiem co sie stało z "moja" brunnera;-)))) hi
> Pozdrawiam
> mia

Ech, masz również swoją działkę brunerek w paczce ... popatrz jeszcze
raz.
To było w zawiniątku w folii bez ziemi !

Serdecznie Miłka

7. Data: 2006-10-26 19:42:51

Od: Ania <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał(a):

Miłko!

zrobilam, jak przykazalas, wsadzilam sadzonki do doniczek,
ale cos omdlały. Czy tak ma byc? Podlewac wiecej? czekac?
troche sie o nie martwie...

Anka

8. Data: 2006-10-26 20:32:03

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Oct 2006 21:42:51 +0200, Ania napisał(a):

> [...]
>
> zrobilam, jak przykazalas, wsadzilam sadzonki do doniczek,
> ale cos omdlały. Czy tak ma byc? Podlewac wiecej? czekac?

Przyciąć liście.

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

9. Data: 2006-10-27 13:13:29

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra"

> Przyciąć liście.

Nie ... nie, za małe siewki żeby im jeszcze obciąć liście.
Czekać, przenieść do chłodnego miejsca, zacienionego miejsca i czekać.

Serdecznie Miłka

10. Data: 2006-10-27 17:30:57

Od: Ania <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał(a):
> Użytkownik "Marta Góra"

> Nie ... nie, za małe siewki żeby im jeszcze obciąć liście.
> Czekać, przenieść do chłodnego miejsca, zacienionego miejsca i czekać.
>
> Serdecznie Miłka

ups! pospieszylam sie

A.

bardziej mnie wkurza pan-slavista czy ci, co mu odpowiadają...
Kobea - jak pozyskać nasiona
Figa - dylematy
Podkosiarka elektryczna
Jagoda Kamczacka