prosba

1. Data: 2005-03-07 18:55:37

Temat: prosba
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę pomóżcie ustalić nazwę diety, która między innymi polega na jedzeniu
przez cały dzień tylko owoców, tylko nabiału, tylko ryb.( nie pamiętam
pozostałych dni)
Znajoma mojej koleżanki schudła 13 kg w ciągu niespełna 2 mcy i
najważniejsze nie występuje efekt jojo.
Pozdrawiam i bardzo dziękuję:)
Ewa

2. Data: 2005-03-08 13:31:43

Temat: Re: prosba
Od: "F.M.T" <f...@b...ble> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa" <e...@p...onet.pl> wrote in message
> Proszę pomóżcie ustalić nazwę diety, która między innymi polega na
> jedzeniu
> przez cały dzień tylko owoców, tylko nabiału, tylko ryb.( nie pamiętam
> pozostałych dni)

To chyba nie jest dieta, to opychanie sie. Jak mozna jesc "caly dzien" ;-)

FMT

3. Data: 2005-03-08 14:02:07

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pozostałych dni)
> Znajoma mojej koleżanki schudła 13 kg w ciągu niespełna 2 mcy i

Może to jakaś odmiana diety "nie łączenia" (jakkolwiek by się tego nie
pisało ;-))

--
pozdrawiam, misiczka

Doświadczenie - elegancka nazwa wszystkich
nieprzyjemności jakie nas spotkały w życiu.
(Gilbert K. Chesterton)
http://www.misiczka.com

4. Data: 2005-03-08 14:46:12

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

misiczka w wiadomości news:d0kba8$q18$1@inews.gazeta.pl pisze:

> Może to jakaś odmiana diety "nie łączenia" (jakkolwiek by się tego nie
> pisało ;-))

rotfl
Przednie, pozdrawiam :)

5. Data: 2005-03-11 14:26:36

Od: "pola" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozostałych dni)
> Znajoma mojej koleżanki schudła 13 kg w ciągu niespełna 2 mcy i

Ja tez slyszalam o takiej diecie i ze bardzo duzo sie na niej chudnie,
jednak, nie wiem dokladnie na czym ona polega.

ale jak chcesz duzo schudnac to polecam - dieta south beach - nie chodzisz
glodna, zdrowo sie odzywiasz, a przy tym chudniesz naprawde duzo.

Ponomarenko - Dieta niskoweglowodanowa
Film o naszych NAJMŁODSZYCH KONSUMENTACH
DZIECI - GRUBASY?
Montignac
Dieta naturalna / taoistyczna - ile potrzeba Wam snu ?