prośba o inspiraację

1. Data: 2003-06-10 08:23:26

Temat: prośba o inspiraację
Od: "Karolcia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jestem na tej grupie w miarę nowa (chociaż zdarzyło mi się już wysłać kilka
postów), więc postanowiłam się w końcu przedstawić. Mam na imię Karolina,
jestem jeszcze raczej młoda, więc dużego doświadczenia kuchennego na razie
mi brakuje, ale bardzo się staram, żeby go nabrać. Już nawet mam kilka
swoich specjalności... Moje pytanie może się komuś wydać co najmniej głupie,
ale co mi tam...
Mianowicie: co dobrego można sobie zrobić na śniadanko. Nie chodzi mi o
kanapki, jajecznice (bądź jajka na miękko, czy twardo), płatki na mleku i
wszystkie "potrawy" tego typu. Miałabym ochotę zrobić sobie coś innego i
brakuję mi pomysłów. Zresztą ten sam problem mam na kolację.
Tak, więc bardzo bym prosiła o jakąś podpowiedź.
K.

1. Data: 2003-06-10 21:49:08

Temat: Re: prośba o inspiraację
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Jun 2003 08:23:26 GMT, Karolcia wrote:

> [...]
> brakuję mi pomysłów. Zresztą ten sam problem mam na kolację.
> Tak, więc bardzo bym prosiła o jakąś podpowiedź.

Na sniadanie: nalesniki np z syropem klonowym; duza ilosc białego sera z
rzodkiewką, odrobiną jogurtu i sola (jedzony łyzeczką) plus chleb; placek
drozdzowy z pysznym masłem.
A kolacje - jadam na ciepło, czesto jakies zapiekanki, makarony.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-06-11 06:58:44

Od: v...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> ...Miałabym ochotę zrobić sobie coś innego i
> brakuję mi pomysłów. Zresztą ten sam problem mam na kolację.
> Tak, więc bardzo bym prosiła o jakąś podpowiedź.
> K.

Witam
proponuje zajrzec http://www.kuchnia.bytow.pl/index.php?menu=spis&dzia
l=50
jest tam sporo przepisow na sniadanko
Pozdrawiam
Vavik

1. Data: 2003-06-11 23:07:11

Temat: Re: prośba o inspiraację - Sniadania
Od: "Izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mianowicie: co dobrego można sobie zrobić na śniadanko.
Przynioslam sobie ksiazke z biblioteki, ktora cala jest poswiecona
sniadaniom - prawie 300 stron.
W skrociepropozycje sa nastepujace:
koktajle na jogurcie
zupa miso
gazapacho
lassi
roznorakie salatki owocowe w sosie wlasnym lub z jogurtem czy tez zsiadlym
mlekiem
pieczone owoce
zupy mleczne (owsianki, granole)
domowej roboty musli
polenta
mufiny, ciastka , babki drozdzowe, chleby i bulki
jajecznice, frittaty, omlety, jajka po benedyktynsku, suflety, kisze
podsmazane ziemniaki, placki ziemniaczane
salatki warzywne jako napelnienie do pity
smazone pomidory, pieczarki
pizza
nalesniki, gofry, blinis, francuskie tosty, wafle
raita, smazony ser, paczuszki z ciasta makaronowego - filo
budynie, bread pudding (taka zapiekanka z czerstwego chleba)
sosy typu salsa, guacamole, marmolady, aioli, keczup

moze niektore potawy brzmia zbyt egzotycznie a inne wydaja sie byc wstretne

jednakowoz jadlam na wakacjach w Indiach curry na sniadania i bardzo mi
dobrze sluzylo - szkoda, ze nie ma mi kto tego przygotowywwac w domu :-)

zycze wesolego eksperymentowania

Iza

1. Data: 2003-06-12 08:00:06

Od: "Karolcia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bc8cmv$b4p$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> budynie, bread pudding (taka zapiekanka z czerstwego chleba)
> sosy typu salsa, guacamole, marmolady, aioli, keczup
dzięki wielkie za tak obszerną wypowiedź. Na pewno coś sobie z tego wybiorę.
Tylko muszę się dowiedzieć, co część tych słów oznacza ;-/

> zycze wesolego eksperymentowania
Dziękuję :))

> Iza
K.

1. Data: 2003-06-12 21:16:36

Od: "Izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko muszę się dowiedzieć, co część tych słów oznacza ;-/

Napisz, ktore sa dla ciebie nowe to postaram sie potlumaczyc przepisy w miare
mozliwosci.

Iza

1. Data: 2003-06-13 07:45:10

Od: "Karolcia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bcaqjk$sd5$1@inews.gazeta.pl...

> Napisz, ktore sa dla ciebie nowe to postaram sie potlumaczyc przepisy w
miare
> mozliwosci.

Dziękuję, ale już większość znalazłam w internecie. Mam nadzieję, że z
czasem uda mi się tam odnaleść pozostałe. Ale dziękuję za chęć pomocy... :))

K.

karoten w marchewce
jak zrobić dobrom czekolade
pomoc potrzebna - tlumaczenie