prosba o menu

1. Data: 2003-01-05 21:42:40

Temat: prosba o menu
Od: "Darek Czekała" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam i mam do szanownego grona prosbe, o podanie menu z MM na tydzi
en, abym mógł zacząc jak najwczesniej - moja nadwaga to okolo 10 kg,a nie
zbyt sie znam na dietach i ich rozumieniu-poprostu dostosuje sie do podan
ego menu chocbym miał jezyk zjesc :)

2. Data: 2003-01-06 08:05:04

Temat: Re: prosba o menu
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek Czekała" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> witam i mam do szanownego grona prosbe, o podanie menu z MM

A czytales jakas ksiazeczke Montignaca?Tam sa cale zestawy snaidan,obiadow
kolacji.Nie dawno byl watek o sniadaniu.Misiczka podala rozne propozycje
sniadan.Ja osobiscie takiego menu nie posiadam,bo jem to,na co w dany dzien
mam ochote.Na co mi pozwala zasobnosc kieszeni i zawartosc lodowki.Ale jak
zechcesz ,moze kazdy napisze ci,co wczoraj jadl,poczatek masz juz w watku MM
uwaga gotuje!,to sobie skompletujesz jadlospis.
Wczorajsze moje menu:
Chleb pelnoziarnisty zytni,dzem z moreli,ser baily chudy,herbata.to
sniadanie.
pozne drugie snaidanie:2 mandarynki ,1 kiwi
Obiad cielecina duszona z warzywami,sos zaziki,ogorki kiszone,
podwieczorek galaretka truskawkowa bez cukru
kolacja ser bialy ,sok z marchwi
do tego herbata ziolowa ze 3 szklanki i 1 kawa.To wszystko.KAlorycznie
wyszlo mi malo,ale bylam tak najedzona przez caly dzien,ze nie bylam w
stanie zjesc czegos wiecej.Pozdrawiam Hafsa

3. Data: 2003-01-06 08:35:08

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

do mojego wczorajszego menu wkradl sie blad:na sniadanie jadlam chleb ale z
tunczykiem wsosie wlasnym.Pozdrawiam Hafsa

4. Data: 2003-01-06 16:50:38

Temat: Odp: prosba o menu
Od: "Darek Czekała" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję Hafsiu:) bede sie stosowal mi jest latwiej przeczytac propozycje
i dostosowac sie niz twozyc cos samemu -jestem antytalent do spraw
zywieniowych a teraz juz pedze po produkty :)) jeszcze raz dzieki i prosba
jak znajdziesz minutke :) to poprosze o nr dwa zestaw
Użytkownik Hafsa <h...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:avbebc$l9g$...@n...gazeta.pl...

5. Data: 2003-01-07 10:23:23

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak znajdziesz minutke :) to poprosze o nr dwa zestaw
zestw nr 2
sniadanie:
chleb pelnoziarnisty z dzemem i serem bialym chudym,ziolka
pozne 2 sniadanie:gotowane jablko
Obiad:salatka makaronowa z soczewica,galaretka z truskawkami bez
cukru,herbatka
Kolacja:ryba duszona w warzywach,jogurt naturalny bez cukru.

zestaw nr 3
sniadanie musli z mlekiem 0%
obiad:gołabki z farszem miesno-pieczarkowym i sosem pomidorowym
deser : jablko gotowane
kolacja ;zupa z soczewicy,losos wedzony

zestaw nr 4
sniadanie:jajko na miekko,ser bialy chudy,salata,pomidor
obiad:ryz pelnoziarnisty z sosem pieczrkowym,ogorki kiszone
Kolacja:makrela wedzona ,pomidor,ogorek
zestaw nr 5
sniadanie:jajecznica z celbula,pomidorem i papryka
obiad:rosol ze skrzydelkami bez makaronu,puree z selera,kotlet z piersi
kurczaka smazony bez tluszczu,surowka z kapusty pekinskeij
kolacja:bialy ser chudy,jogurt
zestaw nr 6
sniadanie:
platki owsiane,otreby pszennne z jogurtem i bialym serem
obiad:łosos gotowany na parze z warzywami,slata z sokiem z cytryny
Kolacja:
zupa jarzynowa bez marchwi,kilka plasterkow szynki chudej z indyka,jogurt
odtluszczony.

oczywiscie nie trzeb atego schematu trzymac sie rygorystycznie,napisalam
to,co ja czesto jem.Pozdrawiam Hafsa

6. Data: 2003-01-07 20:25:51

Od: " panda" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa <h...@g...pl> napisał(a):

> Obiad: galaretka z truskawkami bez cukru

Hafso, zaintrygowała mnie ta galaretka bez cukru
powiedz, czy to produkt kupny (jaka firma?) czy też przyrządzony
własnoręcznie ?
pozdrawiam
panda

7. Data: 2003-01-07 21:07:12

Od: "Darek Czekała" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiem szczeze :) jestem usatysfakcjonowany Hafsiu dalas mi menu z k
torym spokojnie sobie poradze i z checia bede stosował ,dobrze by wie
dziec tez w jakich godzinach powinienem sie zmiescic w stosowaniu.ps
jestem za zestawem na miesiac, z postu-" taki tam pomysł" - bede trzymał
kciuki za szanowne grono z tobą Hafsiu na czele i pozdrawiam najmocniej
Ciebie oczywiscie- z powazanioem Darek lat 35 Z wawki
Użytkownik Hafsa <h...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napis
ał:ave99h$kg0$...@n...gazeta.pl...

8. Data: 2003-01-07 22:03:26

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiem szczeze :) jestem usatysfakcjonowany

Tnij cytaty, odpowiadaj pod postem ;-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Popełnić błąd, to jeszcze nie tragedia.
Tragedią jest uporczywe trwanie przy tym błędzie.

9. Data: 2003-01-07 22:35:59

Od: "Darek Czekała" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

;-} Ja Ciebie misiczko z pod tego samego znaku jeszcze cieplej oczywiscie
pozdrawiam
Użytkownik misiczka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusy
jnych napisał:a...@m...pl...

10. Data: 2003-01-07 23:14:52

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ;-} Ja Ciebie misiczko z pod tego samego znaku jeszcze cieplej
oczywiscie
> pozdrawiam

Jesteś trollem? ;-P
Odpowiadaj pod postem i tnij zbędna treść, bo kara Cię nie minie ;-))))))))

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Nie bądźmy bardziej papiescy od Papieża ;->
http://republika.pl/misiczka/kuchnia/monti.htm

[spam] spalacz tluszczu sprzedam
dryub
MM uwaga gotuję!!! ;-))))