prośba - różeń guzowaty

1. Data: 2002-03-15 13:40:49

Temat: prośba - różeń guzowaty
Od: "Aga" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów,

Mam ogromną prośbę do Was jako specjalistów - czy ktoś mógłby mi coś
powiedzieć (ewentualnie wskazać miejsca w sieci) na temat choroby "różeń
guzowaty". Pilnie potzrebuję informacji o tym co to właściwie jest (mój brat
podobno jest na to chory).
Bardzo dziękuję.
aga

2. Data: 2002-03-15 14:50:42

Temat: Re: prośba - różeń guzowaty
Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie rumień przypadkiem?
Zapalenie tkanki podkórnej, najczęściej spoiste zmiany guzkowe na przedniej
powierzchni podudzi. Jako zmiana odczynowa w przebiegu zakarzeń
(bakteryjne, dawnie gruźlica), polekowo, w sarkoidozie...
Tak więc możliwości jest dużo i sprawa zależy do choroby zasadniczej.

Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

3. Data: 2002-03-15 15:01:54

Od: "Aga" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

masz rację, prawdopodobnie to jest to
czy to poważna sprawa?

4. Data: 2002-03-15 19:52:11

Od: "gaudi" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@y...com> napisał w wiadomości
> masz rację, prawdopodobnie to jest to
> czy to poważna sprawa?
Sam rumien guzowaty moze nie ale jesli towarzyszy innej chorobie (np.
gruzlica, sarkoidoza) to ta moze byc grozniejsza.

kilka pytan...
krew a ciąża
Program dla lekarzy !!!!!
Wyrywanie zeba...