przebranie - puchatek

1. Data: 2006-01-30 12:59:58

Temat: przebranie - puchatek
Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja 4,5 latka ma w czwartek bal w przedszkolu i postanowiła, że chce się
przebrać za Puchatka. Żółte rajstopy i bluzka, na to czerwony t-shirt -
przyszło mi w pierwszej chwili do głowy. Ale co z pyszczkiem? Można zrobić
maskę, ale to strasznie niewygodne i do jedzenia słodkości trzba zdjąć. Więc
może jakaś czapka z uszami i nosem? Ma ktoś pomysł? A może da się takie
przebranie wypożyć albo kupić. Widział ktoś w Warszawie?

pozdrówka
Karolina

2. Data: 2006-01-30 13:04:09

Temat: Re: przebranie - puchatek
Od: "Dorota" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przebranie Kubusia widziałam w wypożyczalni w TESCO w Łodzi. Może w Warszawie
też są w marketach? To jest bardzo popularne przebranie, nie powinno być
problemu ze znalezieniem. U mojej córeczki w zeszłym roku było kilka Puchatków i
wszystkie pożyczone lub kupione.

Pozdrawiam,
Dorota

3. Data: 2006-01-30 14:18:49

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carol" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
> Ale co z pyszczkiem? Można zrobić maskę, ale to strasznie niewygodne i do
> jedzenia słodkości trzba zdjąć.

W ostatnim 'Moim dziecku' jest maska misia. Na same oczka, buzi nie zakrywa.
Mojej młodej się nie spodobała. Jak chcesz - oddam.
Możesz też dziecięciu pyszczek farbkami zrobić na misiowy. :-)
I.

4. Data: 2006-01-30 14:31:50

Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:drl73q$fnq$1@news.onet.pl...

> W ostatnim 'Moim dziecku' jest maska misia. Na same oczka, buzi nie
> zakrywa. Mojej młodej się nie spodobała. Jak chcesz - oddam.

Wystarczy, że pożyczysz. Dzięki!

pozdrówka
Karolina

5. Data: 2006-01-30 14:48:17

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczy, że pożyczysz. Dzięki!

Spoko! Oddam. :-)
I.

6. Data: 2006-01-30 20:43:08

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carol" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

> może jakaś czapka z uszami i nosem? Ma ktoś pomysł? A może da się takie
> przebranie wypożyć albo kupić. Widział ktoś w Warszawie?

Kompletnego Puchatka widziałam w Tesco na Woli. Ale ten strój dość ciepły
chyba jest.

Aga

7. Data: 2006-01-30 23:01:28

Od: "Żani" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carol" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
> może jakaś czapka z uszami i nosem? Ma ktoś pomysł? A może da się takie
> przebranie wypożyć albo kupić. Widział ktoś w Warszawie?
Kompletny stroj Kubusia Puchatka widzialam w Smyku na Kruczej
koszt to 99zl. i pelna rozmiarowka ale imho zdrowo przesadzona ta cena,
bo material to taki jakby cieniutki welur, nic ciekawego.

Pozdrowka
Żani & Szymek 26.02.02

T-shirty
czytanie sylabami a całymi słowami