przechowywanie orzechów i pora

11. Data: 2007-07-23 19:43:59

Temat: Re: przechowywanie orzechów i pora
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bunny" <m_bunny@USUŃinteria.pl> wrote in message
news:f82vp0$5dj$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Z wielkiej wsi pt. Wrocław
>

> --
> Pozdrawiamy
> Marta i Arek 21 miesięcy
> www.arek.cba.pl

Fajny bobasek - ale starszy od Sylinka i księżniczek Aryjek - Kaliope z
Baskii i Lilianny z Londynu - wczoraj był jej chrzest w kościele polskim ...

"... w Londynie została ochrzczona Księżniczka Aryjka, Wieczna Agni.

Kościół został kupiony w latach '80 przez wspólnote polską. Wcześniej
należał do kościoła metodystycznego. Położony jest przy ulicy Windsor Road,
w dzielnicy Ealing.

http://www.parafiaealing.co.uk/index.php?id=12&kgal=
14