przecier pomidorowy - jaki prosty przepis?

21. Data: 2010-09-04 21:43:55

Temat: Re: przecier pomidorowy - jaki prosty przepis?
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-04 22:33, Justyna Vicky S. pisze:

> Ja czasami jak mia?am fanaberie to dodawa?am s?l, pieprz, zio?a (bazylia,
> oregano), czosnek - wychodzi? idealny sos do makaronu. Nie napisz?, ?e do
> spagetti, bo w zale?no?ci od humoru gotowa?am nie tylko spagetti, ale po
> prostu gruby makaron, do tego podsma?one mi?so mielone, cebula i w?a?nie
> takie sos. Mniam,

Ja właśnie najwięcej potrzebuję do sosów i do pomidorowej.

Ewa

22. Data: 2010-09-05 10:28:10

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Wrz, 12:52, Ikselka wrote:
> [...]
> Bardzo prosty sposób na pomidory do spaghetti czy leczo: pomidory sparzyć i
> ściągnąć skórę (nie jest to obowiazkowe, ale wygodne w momencie ich
> [...]

Ale tego nie wyrzucasz?
Prawdopodobnie te wartościowe dla mężczyzn związki znajdują się tuż pd
skórką (mężczyźni powinni jeść dużo przetworów pomidorowych).
A zmiksowana skórka to nie puzzle i nie ułoży się w żołądku, aby się
"przykleić". Dodawaj zmiksowane do przecieru - zarówno kolor jak i
smak przecieru są intensywniejsze.
PS
Jeżeli ktoś nie uprawia sam pomidorów, to na przetwory najlepsze są
"Limy".

--
Pozdrawiam :)
JM

23. Data: 2010-09-05 12:22:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Sep 2010 03:28:10 -0700 (PDT), JaMyszka napisał(a):

> Ale tego nie wyrzucasz?

Oczywiście, że wyrzucam - po sparzeniu schodzi z pomidorów dosłownie sam
przezroczysty "pergamin". Chyba, ze nie są dobrze sparzone, ale to mi się
nie zdarza.

> [...]
> "przykleić".
> Dodawaj zmiksowane do przecieru - zarówno kolor jak i

Mam na przecier odpowiednie odmiany - San Marzano i Konsul.
Są świetnie wybarwione i mają mało wody.
:-)

24. Data: 2010-09-08 19:48:41

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaMyszka" <f...@g...com> napisał

Prawdopodobnie te wartościowe dla mężczyzn związki znajdują się tuż pd
skórką

---------

Nie. Te wartościowe związki spod skórki najlepsze są dla kobiet.

Przyprawy
Mąka na chleb
CHODZI ZA MNA...
CARPE DIEM