przekaska

1. Data: 2004-12-30 10:02:41

Temat: przekaska
Od: "Aga" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow:)
Poszukuje jakis ciekawych przekasek na stol Sylwestrowy, blagam pomozcie:))
Pozdrawiam
AgA

1. Data: 2004-12-30 11:44:34

Temat: Re: przekaska
Od: "Dawid" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> Witam grupowiczow:)
> Poszukuje jakis ciekawych przekasek na stol Sylwestrowy, blagam
pomozcie:))
> Pozdrawiam

Kurczaka pociąć w paski(lub większą kostkę) i wrzucić do marynaty (sok z
cytryny +sos sojowy w proporcjach 1:1, 2 ząbki czosnku przeciśnięte przez
praskę, łyżka ziół prowansalskich, 2 łyżeczki pieprzu kajeńskiego).
Pomarynować jakieś 2 godziny i wrzucić na patelnie. Smażyć z pokrojoną w
drobną kosteczkę czerwoną papryką, aż się zabrązowi. Można podawać na
gorąco lub na zimno (wtedy musi być bardziej ostry). Do tego kurczaka
robię sos miętowy (świeża mięta, pietruszka, sól, pieprz ziołowy miksowane
z jogurtem lekko zmrożony). Kurczaczek jest soczysty i przyjemnie ostry, a
zimny sos miętowy wieńczy dzieło ;)
Można też smażyć większe kawałki kurczaka i podawać z ryżem jako danie
obiadowe.

To mój debiut więc mam nadzieje że się spodoba ;)

Pozdrawiam

Dawid

1. Data: 2004-12-30 12:15:48

Od: Jerzy Kozłowski <j...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do tego kurczaka
> robię sos miętowy (świeża mięta, pietruszka, sól, pieprz ziołowy miksowane
> z jogurtem lekko zmrożony)
> Pozdrawiam
>
> Dawid

co moze zastapic swieza miete?
Pozdrawiam Jerzy

1. Data: 2004-12-30 13:09:35

Od: Jerzy Kozłowski <j...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Swieżą mięte sprzedają w supermarketach...
a sos zielony.

> Pozdrawiam,
>
> Dawid

dzieki
pozdrawiam Jerzy

1. Data: 2004-12-30 13:09:43

Od: "Dawid" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Kozłowski" <j...@o...org.pl> napisał w wiadomości

> co moze zastapic swieza miete?

Obawiam się, że nic ;( Przynajmniej nie w tym sosie. Mięta nadaje takiego
"chłodnego" smaku i kapitalnie to smakuje z ostrym i słonawym mięskiem ;)
Swieżą mięte sprzedają w supermarketach w takich małych doniczkach. Jest
jej tam akurat tyle, że starcza na sos. Zapomniałem dodać, że cała potrawa
ciekawie wygląda, kurczak jest czarwony (można go dodakowo potraktować
odrobiną suszonek słodkiej papryki), a sos zielony.

Pozdrawiam,

Dawid

Brzoskwinie ...
Prosba o sałatke