przepis

1. Data: 2005-10-27 13:00:31

Temat: przepis
Od: "Sebastian Skalski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje przepisu na kurczaka lub pizze?

2. Data: 2005-10-27 13:20:59

Temat: Re: przepis
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Oct 2005 15:00:31 +0200, "Sebastian Skalski"
<s...@p...onet.pl> wrote:

>Poszukuje przepisu na kurczaka lub pizze?

Ja wlasciwie tez, a zawsze moze byc pizza z kurczakiem albo
kurczak nadziewany pizza....

Pierz
K.T. - starannie opakowana

3. Data: 2005-10-28 22:20:29

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:01l1m1hstfek24i2jj9h06a9a367o62snl@4ax.com, Krysia Thompson
wrote:
> Ja wlasciwie tez, a zawsze moze byc pizza z kurczakiem albo
> kurczak nadziewany pizza....

Ciekawe, czy jakby go nadziac drozdzowym, to by go podczas pieczenia
rozsadzilo.

Hania

--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

4. Data: 2005-11-01 15:23:54

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Hanna Burdon wrote:

> Ciekawe, czy jakby go nadziac drozdzowym, to by go podczas pieczenia
> rozsadzilo.

gdzieś w sieci widziałem przepis na indyka na święto dziękczynienia, by
go w żadnym wypadku nie nadziewać popkornem, bo rozsadzi piec.

Waldek

Przecier z jabłek
Ciasteczka na Helloween.
kurczak