Przecier z jabłek

1. Data: 2005-10-27 13:03:00

Temat: Przecier z jabłek
Od: "Maciek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie wrzuciłem do garnka 6 kg jabłek i będę robił przecier.Czy po
przetarciu oprócz cukru co jeszcze dodać?

2. Data: 2005-10-27 13:40:34

Temat: Re: Przecier z jabłek
Od: "Petels" <P...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Właśnie wrzuciłem do garnka 6 kg jabłek i będę robił przecier.Czy po
> przetarciu oprócz cukru co jeszcze dodać?

Trochę goździków , ale w trakcie gotowania.

3. Data: 2005-10-27 13:51:56

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek wrote:

> Właśnie wrzuciłem do garnka 6 kg jabłek i będę robił przecier.Czy po
> przetarciu oprócz cukru co jeszcze dodać?

Cynamon. Cukru nigdy nie dodaję.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

4. Data: 2005-10-28 05:53:13

Od: "Kondziorek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Cynamon. Cukru nigdy nie dodaję.
>
> --
Zamiast cukru mozesz dodac zelfixu (wiem wiem... przekleta chemia hehehe)
Ja (a wlasciwie moja Kobieta) nie przecierala a gotowala na bardzo wolnym
ogniu-tak zeby tylko bulbalo-mieszajac co pwien czas
Kilkakrotnie gotowala zeby jablka sie "calkiem rozpadly", potem do sloikow
jeszcze gorace i... po wszystkim
Do drugiej porcji dodalem kwasku cytrynowego "odrobinke" bo jablka byly
mdlawo-slodkie ale to chyba zalezy od gatunku jablek
do trzeciej porcji dodalismy gruszki i sliwki
Nie musze chyba nadmieniac ze owoce powinny byc obrane i "odpestkowane" no
chyba ze chcesz przecier przecierac przez sitko

Zelfix i kwasek cytrynowy pod koniec gotowania najlepiej dodawac
a cynamon tak 15-30 minut przed koncem

Pozdrawiam zyczac smacznego
Kondziorek

Ciasteczka na Helloween.