przepis na ciasto ze śliwkami poproszę

1. Data: 2001-09-08 13:54:31

Temat: Re: przepis na ciasto ze śliwkami poproszę
Od: "Danka" <d...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem dlaczego bez tluszczu. Przepis podala 13.09.2000 "monizda&glizda",
musisz wiec chyba Jej/Ich spytac. Mi tam to ciasto smakowalo, przeciez nie
zawsze musi byc ono tluste lub z kremem.
Pozdr.,
Danka

--
Pozdr.,
"Jacek" <l...@n...com.pl> schreef in bericht

> i tak to bez tluszczu wszelakiego? moze dlatego to takie suchawe? huh?
hmm,

1. Data: 2001-09-08 15:13:57

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

> :)))))))) spiewalam to jak robilam ostatnio pieczone jablka
> :>>
> tez sie udaly ehh hehh :)))))
> Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Ze sliwkami tez moze byc drozdzowe, juz dawno nie robilam tego klasyka.

Kalina

1. Data: 2001-09-08 15:23:29

Temat: Odp: przepis na ciasto ze śliwkami poproszę
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, wierszyk byl niezly, ale nigdy nie moglam go zapamietac!

1. Data: 2001-09-09 16:17:17

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Danka <d...@z...nl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3b9a2381$0$7...@n...zeelandnet.nl...
> [...]
> musisz wiec chyba Jej/Ich spytac. Mi tam to ciasto smakowalo, przeciez nie
> zawsze musi byc ono tluste lub z kremem.

bo to raczej pod biszkopt wzmacniany proszkiem do pieczenia mozna podpisac
a proszek to pewnie zeby ciacho nie opadlo od tych sliwek, bo ciezkie
pierony
bardziej dietetyczne a i smaczne zapewne

jak chcesz z tluszem to prosze:

kostka margaryny kasi najlepiej
3 jajka
pol szklanki cukru
cukier waniliowy
25dkg maki
2 plaskie lyzeczki proszku do pieczenia
100g slodkiej smietanki
i sliwki

margaryne utrzec z cukrem, dodac jajka i smietanke, cukier waniliowy
stopniowo dodawac make z proszkiem
wszystko wylozyc na natluszczona forme [prostokatna jakas, nieduza],
poukladac sliwki dosc ciasno, skorka do dolu i piec ok 1h w temp. 200 stopni
Celsjusza
sliwki mozna posypac wiorkami migdalowymi
wychodzi pyszniaste

po powrocie z pracy do domu na drugi dzien jak je upieklam, moje szczescie
wtranzoliuo cale ciacho na kolacje:) ot, i po ciescie:)
smacznego:)
pozdry Monika

1. Data: 2001-09-10 17:57:19

Od: "Danka" <d...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

"maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> schreef in bericht

> jak chcesz z tluszem to prosze:

> [...]

A czy sliwki mozna zastapic innymi owocami, np. brzoskwiniami z puszki lub
jablkami?

Pozdr.,
Danka

1. Data: 2001-09-10 18:17:43

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A czy sliwki mozna zastapic innymi owocami, np. brzoskwiniami z puszki lub
>jablkami?
>
>Pozdr.,
>Danka

mnie sie wydaje, ze sliwki mozna zastapic innymi owocami byleby
byly mokre..niektore jablka zamiast byc mokrymi wysychaja i
wiedna, ale takie broskwinie, wisnie, jagody, to pewnie moga byc
jako substytut. Na moje ciasto ze sliwkami (dawalam przpeis ale
wynikla roznica w proszkudo pieczenia, wiec ciasto niejako
upadlo) kladlam juz wszystko comialam pod reka - raz
miedzynieiwele sliwek rzucilam starte jablka i rodyznki. wyszlo
bardzo dobre bo sliwki okazaly sie bardzo soczyste

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-10 18:36:27

Od: "Danka" <d...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

No to moge probowac z innymi owocami, bo sliwek juz nie mam. Dzieki!
Pozdr.,
Danka

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> schreef in bericht

> [...]
> miedzynieiwele sliwek rzucilam starte jablka i rodyznki. wyszlo
> bardzo dobre bo sliwki okazaly sie bardzo soczyste

Oczywiscie Atkins a nie zaden Atkinson
Montignac vs Atkinson?
makaron sojowy
Humor