przepis na kaczkę

1. Data: 2005-10-26 17:23:37

Temat: przepis na kaczkę
Od: <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

dostałem kaczkę (wypatroszoną i oskubaną)
prosze o ciekawe przepisy

Tomek

2. Data: 2005-10-26 17:29:47

Temat: Re: przepis na kaczkę
Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@v...pl napisał(a):
> dostałem kaczkę (wypatroszoną i oskubaną)
> prosze o ciekawe przepisy
>
> Tomek

nie Pan jeden cala Polska dostala...
natrzec sola pieprzem duzo majeranku obranych jablek ile sie zmiesci do
srodka...
zaszyc
upiec....
Marsjasz

3. Data: 2005-10-26 21:04:53

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Oct 2005 19:23:37 +0200, t...@v...pl napisał(a):

> dostałem kaczkę (wypatroszoną i oskubaną)
> prosze o ciekawe przepisy

Kaczka w telewizji, kaczka w radiu, kaczka w usenecie... boje sie otworzyc
puszke tunczyka :)

Maciek
"Wy mi nie mowcie co mam robic,
a ja wam nie powiem gdzie macie isc"

4. Data: 2005-10-27 03:11:23

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek napisał(a):

> Kaczka w telewizji, kaczka w radiu, kaczka w usenecie... boje sie otworzyc
> puszke tunczyka :)

;))
pieprzyc te kaczki i majerankowac...
M.
zapuszkujemy pozniej na razie bez obaw z tym "tunczykiem"...

5. Data: 2005-10-27 05:23:56

Od: "Kondziorek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:djoefr$6qa$1@atlantis.news.tpi.pl...

> nie Pan jeden cala Polska dostala...
> natrzec sola pieprzem duzo majeranku obranych jablek ile sie zmiesci do
> [...]

A co by bylo gdyby Donald wygral wybory?
Tez mielibysmy kaczora hehehe i to jna dodatek nieprawdziwego bo z
Disneylandu
:)
A a propos kaczki
ja robilem krupnik na kaczorku
pyszny wyszedl
Przepis?
jak na tradycyjny krupnik :)
Pozdrawiam
Kondziorek
p.s. zajrzyj tez do archiwum grupy
Tam znajdziesz...
albo nie
Zamieszcze Ci je tu bo znikna zaraz hehehe

news:dhjbkv$3m1$1@atlantis.news.tpi.pl...> Kaczka po polsku.

6. Data: 2005-10-27 08:41:33

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kondziorek wrote:

(...)
> [...]

Wobec zalewu kaczek proponuje dla urozmaicenia posmarować kaczkę
musem jabłkowym albo konfitura pomarańczową pomieszaną z imbirem
(najlepiej mieszac na cieplo).

Najpiękniejszą muzyką przed snem

7. Data: 2005-10-27 11:48:10

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Oct 2005 10:41:33 +0200, Krystyna Chiger napisał(a):

> Wobec zalewu kaczek proponuje dla urozmaicenia posmarować kaczkę
> musem jabłkowym albo konfitura pomarańczową pomieszaną z imbirem
> (najlepiej mieszac na cieplo).

Moze sie okazac, ze niedlugo najbardziej poszukiwany stanie sie przepis na
kaczke w burakach :p

8. Data: 2005-10-27 12:37:40

Od: "Sławomir Lewandowski" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze sie okazac, ze niedlugo najbardziej poszukiwany stanie sie przepis na
> kaczke w burakach :p

Przepis nieważny. Byle ubić ptactwo :-)))) Najlepsza kaczka to martwa kaczka
!!!
pozdrawiam
Sławek

9. Data: 2005-10-27 14:42:48

Od: Vidar <w...@b...netatonce.spamu.net> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz wrote:

> ;))
> pieprzyc te kaczki i majerankowac...
> M.
> zapuszkujemy pozniej na razie bez obaw z tym "tunczykiem"...

Ja bym raczej posypał pieprzem (i majerankiem) jeśli już... ;)

(poza tym taki szowinistryczny ten przepis)

--
Wojciech Gawrys (Vidar)

10. Data: 2005-10-28 18:10:41

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek napisał(a):
[...]
> Moze sie okazac, ze niedlugo najbardziej poszukiwany stanie sie przepis na
> kaczke w burakach :p

Podejrzewasz, że popis jednak wyjdzie?
:-P
pozdr. Jerzy