przepisywanie pracy

1. Data: 2002-05-31 15:10:56

Temat: przepisywanie pracy
Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taką fuchę. Nie wiem tylko, jakie są standardy odnośnie liczby linii/stronę i
znaków /wiersz. Może mi ktoś podpowiedzieć ? Zleceniodawca nie wie. Ile za taką
pracę skasować ?(całość ok. 70 stron, dośc prosty tekst,rękopis czytelny)
Tomek

2. Data: 2002-05-31 16:56:38

Temat: Re: przepisywanie pracy
Od: "Prusak" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z ilością znaków i wierszy na stronie bywa różnie, różne wymagania mają
poszczególne szkoły, ale najczęściej stosuje się 1800 znaków na stronie,
czyli 60 znaków w wierszu i 30 wierszy na stronie.
Wielkość czcionki i marginesy musisz już sam dobrać - ja stosuję np. góra
2,5 cm, dół 2, lewy - 3,5, prawy - 2 cm. Ale używam trochę nietypową
czcionkę.
A ile za stronę? Coż tyle, ile jest w stanie zapłacić klient ;)). Ja biorę 3
zł za stronę wydrukowaną, ale uważam, że za jakość trzeba płacić i nie mam
zamiaru ślepnąć dla kilku złotych.
I jeszcze jedno - czy praca zawiera wykresy i rysunki, czy też nie. Wtedy
przydałoby się narzucić za kolorowy wydruk (niestety, atrament jest drogi).

Pozdrawiam i życzę miłego klepania
Prusak

3. Data: 2002-06-01 12:14:12

Od: "Andrzej Łagoda" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyj na następującą stronę - może zdobędziesz tam interesujące Cię
informacje:
http://republika.pl/kwiatand/Jak%20pisac%20prace.htm

Andrzeeej

kupię wózek do przewozu pacjentów !!!!