przepuklina

1. Data: 2003-05-29 20:05:37

Temat: przepuklina
Od: "acik" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

We wtorek byłem operowany - przep. pachw. prawa. Była to jużdruga operacja w
tym samym miejscu - pierwszą przeprowadzono rok temu i niezbyt się udała -
opinia operującego była taka, że coś tam spartaczono. Założono mi pas
przepuklinowy i odesłano do domu. Mam wątpliwości - ten pas powoduje dziwny
ucisk na prawą stronę co sprawia, że z lewej jakoś tak dziwnie się wybrzusza
i boli. Mam go założony cały czas i to dość mocno ściśnięty... czy to
dobrze?
Pozdrawiam
acik

2. Data: 2003-05-30 12:37:10

Temat: Re: przepuklina
Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

NIe martw sie wszystko jest w porzadku, trzeba przepchnac sila jelita na strone
lewa zeby prawa mogla sie spokojie zagoic, nie martw sie wszystko jest ok.

poziom glukozy
Jets tu jakiś lekarz
Poziom chromu we krwi - gdzie oznaczyc ?
:)
kurzajki