przewidywana wielkosc dziecka

1. Data: 2002-03-04 12:56:20

Temat: przewidywana wielkosc dziecka
Od: "Qtc" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do ginekologow-poloznikow. Jestem w 37 tyg ciazy. Ostatnio
mialam 2x robione USG. Na podstawie pierwszego lekarz powiedzial, ze
dziecko bedzie naprawde duze (ponad 4 kg) i bedzie klopot z jego urodzeniem.
Dzis USG robil mi inny lekarz, ktory stwierdzil, ze poprzednik nie mial
racji.
Kompletnie sie na tym nie znam, ale z opisu wynika, ze BPD=93mm, a Fl 73mm,
wiec wydaje mi sie, ze wcale nie urodzi sie gigant, bo glowka na 9cm to
chyba ok?
Czy istnieje jakis algorytm, aby wyliczyc szacunkowa wielkosc dziecka
samemu, poslugujac sie powyzszymi wymiarami?
monika