przybyl maczlik

następny post »
From: Sabina <g...@t...poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: przybyl maczlik
Date: Tue, 12 Jul 2005 21:28:55 +0200
Sender: redsawigru@uzytkownicy_idg

Tak jak sie tego spodziewalam, jak rok temu, krotko po wystawieniu
pomidorow na balkon, zaczely skakac po nich biale muszki. Czy da sie
cos zrobic, aby to sie zanadto nie rozprzestrzenilo, jak rok temu -
opanowalo mi balkon calkowicie. Jest to na szczescie dla pomidorow
malo szkodliwe, ale pewnie bede chciala bazylie na balkon wyrzucic a
nie lubie robali w bazylii.

Wylapac sie tego nie da, bo za bardzo skacze. Pryskac wolno tylko 2
razy podobno. Zolte tabliczki czesc muszek zabieraja, ale z tego co
zaobserwowalam rok temu - wiekszosc maczlikow po tym jak na nich
siadzie, odlatuje po chwili. Zdolna bestia jest.

Na przedziorka wymyslilam ze bede podlewac rosliny czosnkowa woda bo
one tego podobno nie lubia i moze bedzie pierwszy dla mnie rok ze nie
przyjda. Ale co z maczlikiem?

--
Sabina