przyjaźń

1. Data: 2003-02-25 21:55:27

Temat: przyjaźń
Od: "andda" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy Polacy wierza w przyjaźń?
Co sadzicie na ten temat?
Czy jest to spowodowane bezinteresowna potrzeba "posiadania" przyjaciela? A
moze wiekszosc przyjaźni istnieje, bo daje jakies korzyści jednej ze stron?
Jaki jest stosunek Polaków do przyjaźni, czy latwo i chetnie je nawiazujemy?

1. Data: 2003-02-25 22:13:03

Temat: Re: przyjaźń
Od: "Tytus" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

przyjaźń
przy - jaźni

tytus

1. Data: 2003-02-25 22:17:03

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

andda <a...@w...pl>

> Czy Polacy wierza w przyjaźń?
[cut]
Jaki jest stosunek Polaków do przyjaźni, czy latwo i chetnie je
> nawiazujemy?

Kto to są ci Polacy? (Jakaś sekta?)

P.

1. Data: 2003-02-25 23:58:11

Od: "Annie" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andda" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy Polacy wierza w przyjaźń?

A czemu nie?

> A moze wiekszosc przyjaźni istnieje, bo daje jakies
> korzyści jednej ze stron?

Przyjazn daje korzysci obu stronom. Tak samo jak milosc.
Pewnie dlatego istnieje.

> Jaki jest stosunek Polaków do przyjaźni,

Nie wiem, moge sie wypowiadac tylko za siebie.

> czy latwo i chetnie je nawiazujemy?

Latwo na pewno nie, jezeli chodzi o mnie. Mam jedna przyjaciolke
i to mi wystarcza, takze chetnie nie nawiaze innej. Co innego
bliskie kolezanki.

Ania
"Siejąc grzeczność, zmieniasz świat!"

Pisząc na priv usuń "CostaM" z adresu

1. Data: 2003-02-26 06:53:53

Od: "d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy Polacy wierza w przyjaźń?

Ogólnie nie można mówić. Ale pojawia się coś takiego że; wierzą w przyjaźń nawet
szczerą, dopoki nie pojawi sie problem
pieniedzy.

> Czy jest to spowodowane bezinteresowna potrzeba "posiadania" przyjaciela?

He, chyba chęć posiadania - jak to bezinteresowna, to wielki interes dla EGO

moze wiekszosc przyjaźni istnieje, bo daje jakies korzyści jednej ze stron?
Zawsze daje albo materialne, albo socjologiczne, albo psychologiczne np. satysfakcje.

> Jaki jest stosunek Polaków do przyjaźni, czy latwo i chetnie je nawiazujemy?
???????????????????????????

1. Data: 2003-02-26 08:46:33

Temat: Odp: przyjaźń
Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

andda
> Czy Polacy wierza w przyjaźń?

_Polakami_ nigdy nie byłam, ale ja-Polka wierzę w Przyjaźń /i biorę na
siebie całkowitą odpowiedzialnosć za te słowa ;))

> Co sadzicie na ten temat?
;D
> Czy jest to spowodowane bezinteresowna potrzeba "posiadania" przyjaciela?

a czym może być spowodowana przyjaźń? jakie widzisz opcje? czy jem śniadanie
bo mam potrzebę zjedzenia śniadania?

> A moze wiekszosc przyjaźni istnieje, bo daje jakies korzyści jednej ze
stron?

hmmm? zdecyduj się czy mówisz o Przyjaźni czy też nie, ok?

> Jaki jest stosunek Polaków do przyjaźni, czy latwo i chetnie je
nawiazujemy?

<ściana>

1. Data: 2003-02-26 16:07:36

Od: "Krystyna" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

> Jaki jest stosunek Polaków do przyjaźni, czy latwo i chetnie je
nawiazujemy?

Przede wszystkim uważam, że słowo przyjaźń jest nadużywane, że to co często
nazywa się przyjaźnią nie jest prawdziwą przyjaźnią a jest np. zwykłą
znajomością czy to bliższą czy to dalszą.
Na wywiązanie się między ludźmi potrzeba sporo czasu, trzeba razem trochę
ścieżek w życiu przejść - nie da się więc wg mnie łatwo i szybko nawiązać z
kimś relacji, którą nazwać można przyjaźnią.

Ale każdy inaczej może definiować sobie znaczenie słowa "przyjaźń"...

Krystyna

1. Data: 2003-02-26 17:54:20

Od: "ROgu" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Annie wrote:
> Użytkownik "andda" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Przyjazn daje korzysci obu stronom. Tak samo jak milosc.
> Pewnie dlatego istnieje.

A kiedy zaczyna przynsic korzysci tylko jednej stronie? A drugiej, choc
bardzo na przyjacielu zalezy, zaczyna bardzo przeszkadzac? Co wtedy
zrobic??...

ROgu

1. Data: 2003-02-26 20:27:07

Od: "Annie" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ROgu" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> A kiedy zaczyna przynsic korzysci tylko jednej stronie? A drugiej,
> choc bardzo na przyjacielu zalezy, zaczyna bardzo przeszkadzac?

Co zaczyna przeszkadzac tej drugiej stronie? Pryjazn? Bo nie rozumiem.

1. Data: 2003-02-26 20:35:22

Od: "PePe_M" <washi@(wytnij-to)o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nudzac sie straszliwie ROgu <m...@w...pl>
wystukal(a):

> A kiedy zaczyna przynsic korzysci tylko jednej stronie? A drugiej,
> choc bardzo na przyjacielu zalezy, zaczyna bardzo przeszkadzac? Co
> wtedy zrobic??...

Nie wiem czy trafie ale:

"Jeżeli twój przyjaciel cię oszukał, bądź obojętny na jego okazywanie
przyjaźni; bądź jednak zawsze czuły na jego nieszczęścia"
François Rochefoucauld

Pozdrawiam
PePe_|\/|
--
1. Nie będziesz cytował listów całych
2. Nie będziesz odpowiadał przed cytatem

Re: Zle Oprogramowany Matrix
chat - zapraszam
Re: Zle Oprogramowany Matrix
interpretacja snu