przyjme ziemie na działke

Data: 2005-11-08 11:03:44
Temat: przyjme ziemie na działke
Od: "asia" <u...@w...pl>

Hej
Jeżeli ktoś z okolic trójmiasta (najlepiej z okolic Jodłowna, Przywidza
itp.) chce się pozbyć ziemi z wykopu to ja chętnie ją przyjmę na swoją,
trochę podmokłą działkę :(
Oczywiście nie wchodzi w grę glina itp, bo tego mam pod dostatkiem :).
Możliwość zwrotu kosztów za zużytą benzynę(gaz) podczas transportu.
Miejscowość to Huta Dolna.
Ogłoszenie aktualne będzie przez wiele miesięcy, gdyż działka jest duża, a
chętnych nie wielu. Może na wiosnę będą się budować to może się uda
skombinować trochę ziemi:)
Aska
u...@w...pl