przymrozilo

1. Data: 2000-05-04 06:01:12

Temat: przymrozilo
Od: "Tomasz Niemiec" <t...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Noc z wtorku ( 2/3 maja) na srode poczynila w moim ogrodzie dosc duze
zamieszanie. Nie wiem ile bylo stopni mrozu, ale widze, ze porzadnie
dostaly: sumaki, czerwone buki, klony palmowe, hortensje,roze pienne, nie
wspomne o jednorocznych.
Czy trzeba cos z tym robic?
Przyznam sie, ze ten widok troche mnie wkurza.
pozdrawiam serdecznie
Tomek Niemiec

2. Data: 2000-05-04 10:08:50

Temat: Re: przymrozilo
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

witaj bracie w nieszczesciu. moje uprawy wygladaja mniej wiecej tak, jak
to wlasnie opisales. z tym ze u mnie ten widok wywolal raczej ciezka
depresje niz wkurzenie...brzoskwinia i morela nie beda mialy
owockow...:-((((
Dorota

3. Data: 2000-05-04 13:44:50

Od: "Marek Kawalec" <M...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wielu rejonach sadowniczych w nocy z 2/3 zmarzlo duzo kwiatów i zawiazków
różnych gatunków sadowniczych. Straty nie sa oszacowane ale sa dość duże.
Plony i sytuacja sadownictwa bedzie wyraźnie gorsza niż w normalnych latach.

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

mrówki
re: cytryniec