re: cytryniec

1. Data: 2000-05-04 03:27:26

Temat: re: cytryniec
Od: "Kamas" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiście chodzi o cytryniec chiński, innego nie ma (chyba), a nazwę taką
podaje Stefan Buczacki w książce pt.: Rośliny Pnące.
ps.3 maja o 17,30 mój cytryniec miał 14 liści :-))

--
pozdrawiam:-))
Sławomir Jan Marusiński

2. Data: 2000-05-04 04:59:50

Temat: Odp: cytryniec
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamas" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> ps.3 maja o 17,30 mój cytryniec miał 14 liści :-))

Mogę więc stwierdzić, że Twój cytryniec jest obojnakiem. Będzie owocował bez
dosadzania dodatkowej
rośliny.
I nie ma się co uśmiechać. To są poważne sprawy.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

3. Data: 2000-05-04 09:28:21

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8erelo$6o0$...@a...webcorp.com.pl...

> Użytkownik "Kamas" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości
>
> Mogę więc stwierdzić, że Twój cytryniec jest obojnakiem.

O!!!!!! W jaki sposób stwierdzasz płeć po ilości liści?

Czy jeśli policzę liście na moim ostrokrzewie (oczywiście ustalonego dnia i
o ustalonej godzinie), też będziesz w stanie podpowiedzieć? Problem w tym,
że tych liści jest (chyba) parę tysięcy...

Zaintrygowana do granic wytrzymałości psychicznej,
Basia.

4. Data: 2000-05-06 05:35:51

Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> o ustalonej godzinie), też będziesz w stanie podpowiedzieć? Problem w tym,
> że tych liści jest (chyba) parę tysięcy...

Odpowiem na dwa sposoby.

Sposob dla "wierzacych".
Parzystość liści na roślinie której mandala wchodzi w trygon słońca, ziemi i
księżyca w określonym terminie określa płeć rosliny.

Sposób dla "niewierzących".
Liczenie liści na roślinie swiadczy o "zaawansowaniu" (w pasji) liczacego i
przekonuje, że takiemu warto pomagać :-).
Cytryniec o ktorym jest mowa był mnożony z rośliny o znanej mi płci :-)
o...@t...jest.to

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

5. Data: 2000-05-09 19:48:51

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odpowiem na dwa sposoby.
> Sposob dla "wierzacych".
> Parzystość liści na roślinie której mandala wchodzi w trygon słońca, ziemi
> księżyca w określonym terminie określa płeć rosliny.
Oj Krzysztofie, Krzysztofie.
Poczytaj Leszka Weresa "Mandala życia" i nie pisz bzdur.
Pozdrawiam Jerzy

6. Data: 2000-05-10 04:53:52

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> Poczytaj Leszka Weresa "Mandala życia" i nie pisz bzdur.

:-) Nie dopuszczasz mozliwości, że własnie czytalem i dlatego piszę te
bzdury?
"Mandala życia" nie jest Leszka Weresa tylko Rafała Prinke i Leszka Weresa.
Moją kupiłem i czytałem pierwszy raz w 1982 a Ty swoją?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

7. Data: 2000-05-30 19:20:11

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-) Nie dopuszczasz mozliwości, że własnie czytalem i dlatego piszę te
> bzdury?
w twoim przypadku dopuszczam! [18 lat czytać i nic nie pojąć?]

> "Mandala życia" nie jest Leszka Weresa tylko Rafała Prinke i Leszka
Weresa.
> Moją kupiłem i czytałem pierwszy raz w 1982 a Ty swoją?
2 tomy i miękka okładka? to chyba to samo ale sprawdzę jeszcze, tylko jak ma
się tyle książek to trudno odnaleźć a nie prowadzę katalogu! wybacz zwłokę.
pozdr jerz

Ukorzeniacz do aronii
skrzyp
Odwieczny temat :))) TRAWNIK