Pszczoly i zapylanie

1. Data: 2000-05-03 15:39:47

Temat: Pszczoly i zapylanie
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Prawie cale 5 dni spedzilam na swojej dzialce i stwierdzilam, ze mimo tylu
kwitnacych drzew owocowych lata bardzo malo pszczol.
U Was tez, czy tylko u mnie ktos je wytrul jakimis opryskami?
Pozdrawiam serdecznie Wiesia Karpowicz.

--
http://friko.onet.pl/ko/wukar
e-mail: w...@p...onet.pl

2. Data: 2000-05-04 10:07:51

Temat: Re: Pszczoly i zapylanie
Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie pod Lublinem pszczół mnóstwo. Kwitnšce drzewa, aż huczš... :-)
Pozdrawiam
Janusz

3. Data: 2000-05-04 19:47:57

Temat: Odp: Pszczoly i zapylanie
Od: "bogdan" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Rzeczywiscie z moich obserwacji rowniez wynika ze przczol jak na lekarstwo,
byc moze niewielu osobom chce sie nimi zajmowac . Lub nie sprzyjaja im
warunki , ktore na wsi obecnie panuja - coraz wiecej opryskow . Dobrze ze
jeszcze sa inne oady trzmiele itp.

Pozdrawiam Bogdan

4. Data: 2000-05-05 10:32:06

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

W telewizorze mowili ze pszczoly jeszcze sie nie rozbudzily do konca.
Pozdrawiam Juras

5. Data: 2000-05-08 20:17:55

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W telewizorze mowili ze pszczoly jeszcze sie nie rozbudzily do konca.
> Pozdrawiam Juras
to zmien telewizor, tfu, kanal na inny.
pozdr Jerzy

6. Data: 2000-05-09 06:37:42

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 22:17 00-05-08 +0200, you wrote:
>to zmien telewizor, tfu, kanal na inny.
>pozdr Jerzy

Myslisz ze pczolom to pomoze w rozbudzaniu?
Znasz jakas pszczela rozowa serie?
Juras

7. Data: 2000-05-09 18:57:40

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myslisz ze pczolom to pomoze w rozbudzaniu?
> Znasz jakas pszczela rozowa serie?
Serie?, rózowa dla pszczólek? Przeciez one nie tego! To tylko królowa miewa
chucie. Ale jest mnóstwo roslinek które one uwielbiaja i dostaja po nich
czadu! Królowa zreszta tez.
pozdr Jerzy

uprawa leszczyny
nasiona - 25 dni