przyszlosc pojskiej medycyny

21. Data: 2005-06-20 21:23:00

Temat: Re: przyszlosc pojskiej medycyny
Od: "Papa Smerf" <z...@c...kurwa.mac> szukaj wiadomości tego autora

> NIe tylko nie muszę , ale i nie mogę, bo jestem bezrobotna. :) :(

no proszę i informatycy w Polsce bez pracy !!!

22. Data: 2005-06-21 09:19:05

Od: "sq1euo" <s...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> TAK.

No to sie mylisz,.....inna byla higiena, nie byla antybiotykow, inna wiedza
medyczna i w koncu wiele roznych chorob,ktore w tym momencie juz nam
praktycznie nie zagrazaja,...i dlatego byla duzo wyzsza umieralnosc niz
teraz.

> [...]
> klinice (spółdzielni itp) gorzej traktowany od tego, który sam płaci.
> Byłam kiedyś ubezpieczona dodatkowo przez swojego byłego pracodawcę w
pewnej
> klinice. I te różnice było widać. Mimo, że byłam ubezpieczona prywatnie,
> uważam, że pacjentów traktowano nierówno. Tych którzy sami płacili
traktowano
> lepiej niż mnie.

> Ten rozwój Państwa Polskiego mamy od 15 lat. I super napędził bezrobocie.
> A jakość ? Akurat służba zdrowia to 15 lat temu była lepsza.

Jaki rozwoj?? Wlasnie III RP "rozwija" sie w sposob jaki Ty proponujesz.
Socjalizm,socjalizm i zlodziejstwo,..jaka konkurencja?? w czym?? zrozum,ze w
Polsce konkurencji nie ma prawie nigdzie,...wszystko jest regulowane przez
panstwo. A,ze 15 lat temu bylo lepiej,.....to sie zgadza,..bo byl to
moment,w ktorym kraj zaczal isc w odpowiednim kierunku,..ale tylko na
chwile,....za moment banda czerwonych i rozowych zlodzieji wszystko zepsula.

> Kształcenia ? Też.
> Więc, gdzie jest lepiej ? Nie widzę .

Tak,zgadza sie,..1989 - 91 to byly naprawde dobre lata. WLasnie dlatego,ze
bylo dokladnie tak jak Ty NIE chesz zeby bylo.

> Szczęśliwi ślepi, którzy nie widzą.
> "Nie martw się" można powiedzić każdy, a najpewniej ślepy, prowadzący
> wycieczkę wprost pod koła nadjeżdżającego pociągu.

:)))) chyba,sama siebie nie czytasz. Narzekasz na obecny system,a
chcesz,zeby bylo jeszcze gorzej,...ciagniesz w coraz glebsze bagno.

> To nie jest śmieszne. To jest prawdziwe.

Bzdury gadasz,..jak juz pisalem,ekonomii nie oszukasz.

> Już tak jest.

I nalezy zrobic tak,zeby tak nie bylo.

> Zgadzam się, ja też chcę zlikwidować ZUS.
> Jest oczywiste że ZUS nic nie robi tylko przelicza.
> Cała służba zdrowia powinna być utzrymywana z podatków, tj przez skarb
państwa.
> było by taniej.

Najtaniej by bylo,zeby nie bylo ZADNYCH posrednikow,...a tym bardziej
zlodziejskiego panstwa.

> Wiem, ze w ameryce jest błędów lekarskich dużo , dużo dużo bardzo dużo.
> Czytałam dane w czasopiśmie "Vilkacora-żyj długo" czy jakiś taki tytuł, ze
> stycznia lub lutego tego roku. Tam jest TRAGICZNIE.

:))))) A wiesz ile jest u nas bledow lekarskich?? A wiesz,ze w USA mozna
miec sprawe w sadzie za krzywo przyklejony plasterek?? Mysle,ze wiekszosc z
nas chcialaby,zeby bylo tak tragicznie jak w USA. Jesli tam jest
tragicznie,to jak jest u nas??
Coraz bardziej,dochodze do wniosku,ze Ty naprawde niezbyt wiesz o czym
piszesz.

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@s...pam.szczecin.pl

woda mineralna a problemy z żołądkiem??
owłosienie
zastrzezenia odnosnie uslug medycznych
Srodek na dobre trawienie dla kobiety w ciazy !
davercin