zastrzezenia odnosnie uslug medycznych

1. Data: 2005-06-19 08:12:57

Temat: zastrzezenia odnosnie uslug medycznych
Od: "Piotr" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy jest stosowna instytucja do ktorej mozna zglaszac zastrzezenia odnosnie
uslug medycznych, jesli np. mam jakies zastrzezenia co do danego lekaza moge
to gdzies zglosic, a jesli tak to gdzie

dziekuje i pozdrawiam

2. Data: 2005-06-19 12:52:29

Temat: Re: zastrzezenia odnosnie uslug medycznych
Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest stosowna instytucja do ktorej mozna zglaszac zastrzezenia odnosnie
> uslug medycznych, jesli np. mam jakies zastrzezenia co do danego lekaza moge
> to gdzies zglosic, a jesli tak to gdzie

Okręgowa Izba Lekarska.
czasem Rzecznik Praw Pacjenta.
Również e-mail do ministerstwa zdrowia, oni odpisują i podają do jakiej
instytucji się zwrócić.

stokrotka

3. Data: 2005-06-19 18:38:58

Od: "ali" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Okręgowa Izba Lekarska.
> czasem Rzecznik Praw Pacjenta.
> Również e-mail do ministerstwa zdrowia, oni odpisują i podają do jakiej
> instytucji się zwrócić.

Czy ta Izba lekarska jest w miare obiektywna? czy to moze jeden klan w
ktorym jeden broni drugiego?

Srodek na dobre trawienie dla kobiety w ciazy !
davercin
Utrata przytomnosci
Rak jelita grubego
Autoszczepionka - candida albicans