owłosienie

1. Data: 2005-06-19 09:15:48

Temat: owłosienie
Od: "chruby" <e...@t...nic.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem blondynem(ciemny), niebieskie oczy, jasna karnacja. Mimo tego, czy
to normalne, że owłosienie pod pachami i tzw. łonowe też jest blond :) ?
Taki jasny brąz, wyblakły. Ogólnie na całym ciele włosy są jasne i
niewidoczne. Poza tym włosy rosną mi bradzo "wolno" - do fryzjera
wystarczy, że zajrzę dwa razy w roku - a zarost na twarzy jest bardzo
rzadki. Wydaje mi się, że, kiedy miałem naście lat (teraz 23), to kolor
włosów łonowych i pod pachami był intensywniejszy, prawie czarny, i rosły
szybciej. Co prawda wtedy byłem bardziej aktywny fizycznie, a teraz już w
ogóle nie uprawiam sportu - swoją teraźniejszą kondycję oceniam na 40%
tamtej.
Czy coś jest nie w porządku, jeśli chodzi o kolor i szybkość rośnięcia
włosów, czy po prostu to taka 'rasa'?

2. Data: 2005-06-19 10:25:45

Temat: Re: owłosienie
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sun, 19 Jun 2005 11:15:48 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako chruby, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Czy coś jest nie w porządku, jeśli chodzi o kolor i szybkość rośnięcia
> włosów, czy po prostu to taka 'rasa'?

Przypuszczam ze po prostu tak masz :)
Ja jako dziecko bylam prawie blondynka, potem jako mlodsza nastolatka -
mialam kruczoczarne, grube i proste wlosy (pisze o tych na glowie,
oczywiscie ;)) - obecnie mam wlosy ciemno brazowe i dosyc mocno krecone :)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

zastrzezenia odnosnie uslug medycznych
Srodek na dobre trawienie dla kobiety w ciazy !
davercin
Utrata przytomnosci
Rak jelita grubego