psi

1. Data: 2006-08-16 15:42:46

Temat: psi
Od: "PioM" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od dawna lataja mi po glowie ostrzegawcze dziwne mysli, ze zabojcy asymiluja
innych ludzi (przejmuja kontrole nad ich swiadomoscia przez prawdopodobne
uszkodzenie swiadomosci). Rozmyslajac nad efektem psi doszedlem do wniosku,
ze swiadomosc ofiary teleportuje sie w cialo zabojcy, zeby dokonac zemsty i
w efekcie probowac ratowac sie. Efektem tego moga byc zmiennoksztaltni.
Wiadomo, ze to moze skracac zycie (petla czasu) i w efekcie ludzie nie beda
zyli planowanych 120 lat, chociaz jakies dziwne mysli i wyobrazenia mialem o
24 latach, nie wiem skad wziely sie. To troche dziwne.
?

Z rozmnazaniem prawdopodbnie tak jest, ze rodzice sa czesciowo swiadomoscia
w cialach dzieci.

2. Data: 2006-08-16 15:52:20

Temat: Re: psi
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

PioM; <ebveik$5fm$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> [...]
> zyli planowanych 120 lat, chociaz jakies dziwne mysli i wyobrazenia mialem o
> 24 latach, nie wiem skad wziely sie. To troche dziwne.

A nie ciekawi Ciebie, jak się żółwie pierdolą? ;))

Flyer
--
gg: 9708346

3. Data: 2006-08-16 20:55:56

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Aug 2006 17:42:46 +0200, PioM napisał(a):

> [...]
> ?
>
> Z rozmnazaniem prawdopodbnie tak jest, ze rodzice sa czesciowo swiadomoscia

Jedziesz na prochach, czy może to początki schizofrenii?

--
Immon

4. Data: 2006-08-17 15:12:01

Od: "PioM" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> A nie ciekawi Ciebie, jak się żółwie pierdolą? ;))
> Flyer
Nigdy bylem zoofilem :)).

5. Data: 2006-08-17 15:13:20

Od: "PioM" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Immon" <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> napisał w
wiadomości news:1i1t0uktuakqh.f3210edqhsm5.dlg@40tude.net...

> Jedziesz na prochach, czy może to początki schizofrenii?
Musze zsynchronizowac swoja wiedze z spoleczenstwem, zeby uniknac pewnych
bledow.
Najwazniejsze, ze nie cpam i nie mam odlotow narkotycznych.
Zasmucilo mnie lekcewazenie tematu :((

--
PioM

6. Data: 2006-08-17 15:47:15

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijsetokurde_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Musze zsynchronizowac swoja wiedze z spoleczenstwem, zeby uniknac pewnych
> bledow.

Hmm... dziwne sformułowanie - jesteś nie stąd? Miałem skojarzenia z
przybyszem z innej planety, który chce się wtopić w otoczenie i dopóki
nie "zsynchronizuje wiedzy" to "popełnia błędy". Skoro uważasz
internetową listę dyskusyjną p.s.p za dobre odzwierciedlenie
społeczeństwa, to w sumie już założenia masz błędne. :)

7. Data: 2006-08-17 22:07:03

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PioM" <p...@h...com> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Od dawna lataja mi po glowie ostrzegawcze dziwne mysli, ze zabojcy

(niewłaściwa nazwa)

> asymiluja
> innych ludzi (przejmuja kontrole nad ich swiadomoscia przez prawdopodobne
> uszkodzenie swiadomosci).

(niepotrzebnie zbyt wcześnie wyciągnięty wniosek)

> Rozmyslajac nad efektem psi doszedlem do wniosku,
> ze swiadomosc ofiary teleportuje sie w cialo zabojcy, zeby dokonac zemsty
> w efekcie probowac ratowac sie.

(błąd)

> [...]
> zyli planowanych 120 lat, chociaz jakies dziwne mysli i wyobrazenia mialem
> 24 latach, nie wiem skad wziely sie. To troche dziwne.

(misz masz)

> Z rozmnazaniem prawdopodbnie tak jest, ze rodzice sa czesciowo
swiadomoscia
> w cialach dzieci.

(poniekąd)

ett

8. Data: 2006-08-18 09:35:43

Od: "Irek/kajus44" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomość:ebveik$5fm$...@n...news.tpi.pl,
nadawca:PioM
> Witam
> <ciach>
> Z rozmnazaniem prawdopodbnie tak jest, ze rodzice sa czesciowo
> swiadomoscia w cialach dzieci.

czy tak samo jest z przejmowaniem nabytych (czy też wrodzonych)
przyzwyczajeń i nawyków? na przykład smaku?

9. Data: 2006-08-21 14:32:57

Od: "PioM" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "zsynchronizuje wiedzy" to "popełnia błędy". Skoro uważasz internetową
> listę dyskusyjną p.s.p za dobre odzwierciedlenie społeczeństwa, to w sumie

Uderzylo to w twoje podejrzane zamierzenia?
Bledne dlaczego tak sadzisz?
Lepiej sprawdzic niektore rzeczy, niz nic nie robic.
Glupio porownywac mnie z kosmita. Nie mam potrzeby wiekszego wtapiania sie w
otoczenie.
Czy nie jestem podobny do czlowieka, nie do kosmity?

10. Data: 2006-08-21 14:34:54

Od: "PioM" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> (niepotrzebnie zbyt wcześnie wyciągnięty wniosek)
Ja bym nazwal to podejrzenie zagrozenia.

> (błąd)
Dzieki za ostrzezenie :-).

> swiadomoscia
> (poniekąd)
Podobnie jak Bog jest w kazdym z nas, z tego co nas ucza.

Jaram
Legalizacja zwiazkow homoseksualnych
Kara smierci a inne rozwiazanie
Homoseksualizm choroba psychiczna czy blad biologiczny ?
Maryja a celibat -aspekt psychologiczny?