psp

31. Data: 2010-01-10 21:54:23

Temat: Re: psp
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> To mnie zabiło (post z pl.misc.kolej z dziś z 17.57):

Hm, mój TŻ do Hamburga dotarł pociągiem z tylko dwugodzinnym
opóźnieniem. Tam ma przesiadkę, ale stamtąd już niedaleko.

Ewa

32. Data: 2010-01-11 09:41:03

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w

> Hi hi, widzę, że mąż z tych lubiących ryzyko. ;)
> Mój z kolei TŻ zrezygnował z jutrzejszej długiej jazdy (kilkugodzinnej)
> samochodem na rzecz ciapągu. Mam nadzieję, że to dobry dla niego wybór.
>
> PS: A panowie z drogówki to się nie popisali, mogli sobie darować te
> światła.

W niedzielę żałowałam tego mandatu bardziej niż w sobotę,
bo dałabym więcej na orkiestrę gdybym wcześniej nie wsparła stołecznej
drogówki.

Ale chociaż pieczeń smakowała naszym niedzielnym gościom.
Zapiekana w cieście francuskim z sosem z porów. :)
Co do męża to on akurat z tych spokojnych i wyważonych,
i pewnie dlatego ma pecha na drodze, bo inni jeżdżą jak szatani, podczas gdy
mój spokojny mąż buli mandaty.
(np jedna wakacyjna podróż nad morze - dwa zdjęcia z fotoradaru,
przekroczenie prędkości o 19 km...
świąteczna wizyta u teściów - kolejne zdjęcie, za kółkiem w samochodzie
teściowej... ;)
Ciekawe, co się przydarzy w czasie podróży na narty.

pozdr.
ostryga.

33. Data: 2010-01-11 10:06:25

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ostryga" <z...@v...pl> wrote in message

> Co do męża to on akurat z tych spokojnych i wyważonych,

Fujarka boża i nieudacznik - twoja skorupa i złośliwość przygniotły go
nieodwracalnie...

34. Data: 2010-01-12 18:17:24

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości news:hietv9