psycholog Warszawa

51. Data: 2011-04-04 21:33:28

Temat: Re: psycholog Warszawa
Od: "Agnieszka Ostrowska" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:17pl2syjaes8d$.dlg@habeck.pl...

> Dziwne, bo u moich dzieci to działa. Więc tłumaczenie dziecku, że wszystko
> wymaga wysiłku, przynosi efekt. Chyba, że piszesz o swoim a nie ogólnie,
> zwracam honor.

mówię o swoim.

> To nie kupuj mu fajnej piłki i butów za 300zł. Niech sam na nie zapracuje.
> Tak - 9-latek.

A uchowaj Boże! Jeszcze do końca na głowę nie upadłam. Nie kupuję i
tłumaczę, że Ronaldo to w jego wieku nie miał żadnych butów i na bosaka
kopał piłkę.

Aga

52. Data: 2011-04-05 09:15:49

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Ostrowska wrote:

> Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> no to se nagrabiłam... problem jest taki, że mamusia z tatusiem nie mogą
> się dogadać w tej kwestii. znaczy jesteśmy konsekwentni na zmianę :-( Więc
> sama nad sobą też mam dużo pracy.

Nie no, tak to mozecie do us...j śmierci. Siadaj z mężem i spisuj, czego
wymagacie, co możecie odpuścić. "I tego sie trzymac, bo niedługo bedziecie
zakładnikami dziecięcia ;-)

> tydzień???
> Złociutka/i - ja gotowa jestem jeden dzień wynagrodzić!

No to nagradzaj. Jak z tresurą;-) najpierw dajesz smakołyki, a po jakimś
zasie okazuje się że "dobre dziecko" i nagroda raz na jakiś czas
wystarcza;-)
J.

53. Data: 2011-04-05 16:05:43

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-03 22:33, Agnieszka Ostrowska pisze:

> A podrzucisz jakieś metody postępowania? Bo mi już brakuje pomysłów. Jak
> długo mam dopytywać, przypominać?

Jeszcze 7 lat. Przynajmniej jeśli chodzi o naukę. Jeśli chodzi o
sprzątanie to wciąż czekam na rezultaty.

Adam

54. Data: 2011-04-05 19:23:20

Od: "Agnieszka Ostrowska" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie no, tak to mozecie do us...j śmierci. Siadaj z mężem i spisuj, czego
> wymagacie, co możecie odpuścić. "I tego sie trzymac, bo niedługo bedziecie
> zakładnikami dziecięcia ;-)

Tu niestety jest problem, co w pierwszym poście nazwałam "huśtawką
emocjonalną". Tatuś jest albo zbyt surowy albo za bardzo popuszcza. Np.
jednego dnia pozwala dzieciom obejrzeć mecz, który trwa do 22:30, a za kilka
dni kiedy ja pozwalam obejrzeć dzieciom film - robi awanturę. I ja nie mam
nic do gadania.
Wprowadza zasadę: możesz pójść na zbiórkę jeśli będą odrobione lekcje. Po
czym pierwszy raz przestrzega zasady, a następnym razem nie sprawdza i
odwozi dziecko na zbiórkę. Niestety nie mogę w tej kwestii się dogadać.
Wiem, że w pierwszej kolejności tatusia trzeba by było poddać terapii.
Niestety, nie radzę sobie z tym, nie jestem w stanie wymóc konsekwencję
wobec dzieci.

Aga

55. Data: 2011-04-05 19:24:34

Od: "Agnieszka Ostrowska" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:4d9b3dcd$0$2455$65785112@news.neostrada.pl...

> Jeszcze 7 lat. Przynajmniej jeśli chodzi o naukę. Jeśli chodzi o
> sprzątanie to wciąż czekam na rezultaty.

Brzmi optymistycznie...

Aga

56. Data: 2011-04-06 13:16:40

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora