psychologia na codzień

1. Data: 2009-03-25 12:53:35

Temat: psychologia na codzień
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja ciotka chciała odwiedzić mojego "nielubianego" brata,
więc zadzwoniła do niego aby się umówić, a on zabronił
jej przyjeżdżać, ponieważ osobiście miałem ją do niego
zawieść.

Co o tym myślicie?
Czy z nim wszystko jest OK? ;)

--
CB

2. Data: 2009-03-25 13:36:44

Temat: Re: psychologia na codzień
Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
> więc zadzwoniła do niego aby się umówić, a on zabronił
> jej przyjeżdżać, ponieważ osobiście miałem ją do niego

Reakcja na Twoją osobę zupełnie prawidłowa..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

3. Data: 2009-03-25 18:25:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Mar 2009 13:53:35 +0100, cbnet napisał(a):

> [...]
> więc zadzwoniła do niego aby się umówić, a on zabronił
> jej przyjeżdżać, ponieważ osobiście miałem ją do niego

Oczywiście: ma prawo nie znosić także ciotki :->

4. Data: 2009-03-25 18:41:24

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
> więc zadzwoniła do niego aby się umówić, a on zabronił
> jej przyjeżdżać, ponieważ osobiście miałem ją do niego

Zamów taksówkę.
Duża szansa, że taksówkarz okaże się sympatyczniejszy od Ciebie.

Ewa

www.OCD.pl
jeszcze o gumkach
Rajd świnek przez Polskę.;-)
globalne ocieplenie ... odwolane, hehehe
Słodki obrazek