jeszcze o gumkach

1. Data: 2009-03-25 10:01:35

Temat: jeszcze o gumkach
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://liberte.salon24.pl/393703.html

"1. Za wikipedią: Światowa Organizacja Zdrowia [WHO] podaje, że
skuteczność prezerwatyw w zapobieganiu HIV to 80-95%. Jak zaznacza WHO:
"To oznacza, że używanie prezerwatyw chroni przed 80% do 95% zakażeń
wirusem HIV, które pojawiłyby się gdyby prezerwatywy nie zostały użyte".
Polskie Krajowe Centrum do spraw AIDS opierając się na innych badaniach
podaje, że skuteczność prezerwatyw wynosi 90-95%"

w komentarzach:

"Niestety, ze statystyki też trzeba umieć korzystać. Pisze Pan (Pani?),
że skuteczność prezerwatywy w zapobieganiu HIV to 80 procent? Być może,
mniejsza o liczby. Ale w żaden sposób nie oznacza to, że zapobiega ona
80 % zarażeń! Oznacza to tylko, że co miało się stać za pierwszym razem,
stanie się - średnio - za czwartym. Bo z zakażeniem już tak jest, że jak
się przydarzy, to zostaje."

http://lynx.salon24.pl.salon24.pl/393568.html

"Prezerwatywa posiada wskaźnik Pearla między 3 a 14. Oznacza to, że na
sto kobiet regularnie uprawiających seks z mężczyznami stosującymi
prezerwatywy w ciągu roku zajdzie w ciążę od trzech do czternastu. Tak
duża rozbieżność wynika ze staranności stosowania tej metody
antykoncepcji. Zauważmy jednak, że okres płodny stanowi u kobiety około
jedną trzecią cyklu miesięcznego, co na zakażenie wirusem HIV ma raczej
niewielki wpływ. W związku z tym, liczby te możemy spokojnie potroić. W
rezultacie okazuje się, że nawet 42 procent kobiet zostanie zachoruje na
AIDS, czyli prawie połowa."

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

2. Data: 2009-03-25 10:11:01

Temat: Re: jeszcze o gumkach
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Mar 2009 11:01:35 +0100, tren R napisał(a):

> [...]
> niewielki wpływ. W związku z tym, liczby te możemy spokojnie potroić. W
> rezultacie okazuje się, że nawet 42 procent kobiet zostanie zachoruje na

A co kiedyś pisałam? - no fakt, dawno, to oczywiście NIKT nie będzie
pamiętał. Na chłopski rozum biorąc - przerwatywa tylko odsuwa w czasie
ciążę lub zakażenie HIV, a nie chroni. Przed HIV chroni tylko wyłączność
związków seksualnych lub szklanka wody zamiast. Oczywiście jeśli chodzi o
TĘ drogę zarażenia.

3. Data: 2009-03-25 11:14:53

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message

> "To oznacza, że używanie prezerwatyw chroni przed 80% do 95% zakażeń
> wirusem HIV, które pojawiłyby się gdyby prezerwatywy nie zostały użyte".

Wydaje mi sie ze ten procent jest na okres roku.
Ale czy to nie teoria.
Bo prawdopodobienstwo zarazenia HIV podczas jednego numeru bez gumy,
wynosi wedlug wyliczen 1:200. A sam pamietam sprawe Simona Mola,
gdzie dziewczyna zarazila sie po 2 czy 3 razach.

Wedlug dokumentów ministerstwa UK,
skutecznosc prezetrwatywy przeciw HIV wynosi 40% (albo 60%) / rok.

> "Prezerwatywa posiada wskaźnik Pearla między 3 a 14. ... Zauważmy jednak,
> że okres płodny stanowi u kobiety około jedną trzecią cyklu miesięcznego,
> co na zakażenie wirusem HIV ma raczej niewielki wpływ.

To ciekawy argument - rzeczywiscie skoro wskaznik Pearla dla ciazy wynosi
3-14
to dla HIV moze byc kilka razy wiekszy.

Kuzwa, ile to czlowiek musi sie nakombinowac, naliczyc,
zeby wyciagnąc troche prawdy od tych wykształceńców-manipulatorów siedzacych
w jakiejs WHO.

Pozdr,
Duch

4. Data: 2009-03-25 11:22:16

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch <n...@n...com>
gqd3n9$678$...@n...dialog.net.pl

> prawdopodobienstwo zarazenia HIV podczas jednego numeru bez gumy,
> wynosi wedlug wyliczen 1:200. A sam pamietam sprawe Simona Mola,
> gdzie dziewczyna zarazila sie po 2 czy 3 razach.
[...]

według ciebie powinna po 199, czy o co ci chodzi?

saulo

5. Data: 2009-03-25 12:28:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Mar 2009 12:14:53 +0100, Duch napisał(a):

> [...]
> skutecznosc prezetrwatywy przeciw HIV wynosi 40% (albo 60%) / rok.

> To ciekawy argument - rzeczywiscie skoro wskaznik Pearla dla ciazy wynosi

Bo wirus HIV jest nieporównywalnie mniejszy od plemnika.

6. Data: 2009-03-25 12:29:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Mar 2009 12:22:16 +0100, Saulo napisał(a):

> Duch <n...@n...com>
> gqd3n9$678$...@n...dialog.net.pl

> [...]
>
> według ciebie powinna po 199, czy o co ci chodzi?

O to chodzi, że nie powinna w ogóle polecieć na Mola, jak i na żaden
przypadkowy numer.

7. Data: 2009-03-25 14:00:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Bo wirus HIV jest nieporównywalnie mniejszy od plemnika.

I nie ma ogonka, biedactwo.

Qra

8. Data: 2009-03-25 17:27:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Wed, 25 Mar 2009 12:22:16 +0100, Saulo napisaďż˝(a):

> O to chodzi, �e nie powinna w og�le polecie� na Mola, jak i na �aden
> przypadkowy numer.

NAJWIĘCEJ ABORCJI,ZBOCZEŃ JEST U KONSERWATYWNYCH OSÓB, NP.PEDOFILIA,
HOMOSEKSUALIZM U KSIĘZY, W ZAKONACH.
BRAK AKCEPTACJI WŁASNEGO CIAŁA,OBRZYDZENIE SEKSEM,POCZUCIE WINY
POWODUJE NISKĄ SAMOOCENĘ=EFEKTY BRAKU EDUKACJI SEKSUALNEJ= UDANE ZYCIE
SEKSUALNE PODNOSI SAMOOCENE,PEWNOSC SIEBIE I POCZUCIE WARTOŚCI

EFEKT BRAKU EDUKACJI SEKSUALNEJ I OBSESYJNEGO WSTRĘTU DO
SEKSU=GWAŁCICIELE,MORDERCY SEKSUALNI BYLI WYCHOWANI W BŁĘDNYM POCZUCIU
WSTYDU.ICH RELACJE SEKSUALNE BYŁY INSTRUMENTALNE,POZBAWIONE SZACUNKU
DLA DRUGIEJ OSOBY
IM BARDZIEJ RELIGIJNY KRAJ,TYM WIĘCEJ PEDOFILI, HOMOSEKSUALIZMU,
GWAŁTÓW, ABORCJI, ZBOCZEŃ, NIEPLANOWANYCH CIĄŻ?
------WSTYDU.
70%MAŁŻEŃSTW= EFEKT NIEPLANOWANEJ CIĄŻY= POLKI BRAK EDUKACJI
SEKSUALNEJ TYLKO 20% POLEK STOSUJE ANTYKONCEPCJĘ UPRAWIA SEKS PLANUJE
CIĄŻĘ RODZINĘ? NA ZACHODZIE 50% KOBIET STOSUJE ANTYKONCEPCJĘ. Z POWODU
CIEMNOTY ZABOBONU RELIGIJNYCH DOGMATÓW O "WYZSZOŚCI NIEPOKALANEGO
POCZECIA NAD NORMALNA RODZINA" POTEM MAMY TAKIE "ŚWIĘTE MATKI POLKI"
PODDAJĄCE SIĘ ABORCJI BO ZROBILY TO TYLKO RAZ I WPADKA I MĘŻÓW
GWAŁCICIELI BO ICH ZONA BOI SIE SEKSU
stad całe rzesze seksualnych frustratów poszukujacych seksu w
prostytucji pedofilii homoseksualiźmie aborcje gwałty choroby
weneryczne zdrady itp. itd.

9. Data: 2009-03-25 18:35:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Mar 2009 10:27:03 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> [...]
> stad całe rzesze seksualnych frustratów poszukujacych seksu w
> prostytucji pedofilii homoseksualiźmie aborcje gwałty choroby

Nic nie zrozumiałeś.
To nie ma nic wspólnego z tym, co napisałeś: chodzi o to, że to okreslonego
typu kobiety polazły do łóżka z Mlem; baby są głupie i ciągnie je do
idiotów z idiotycznych powodów, wcale nie seksualnych: one po prostu
chciały być ZALICZONE przez INTELEKTUALISTĘ; u nich to nie kwestia stosunku
do ciała czy do seksu, lecz możliwości pochwalenia się przed koleżankami,
że były z czarnym i z intelektualistą - dwa w jednym. Bo im miękną kolana
nie z powodu popędu, lecz z powodu "ona tego nie ma, a ja tak", a raczej
"on mnie miał, a jej nie chciał, bo tylko ja mogę być r...na przez takiego
intelektualistę".
To jest właśnie clue owej babskiej skrajnej głupoty: podłożyć się guru to
ich komunia :->

10. Data: 2009-03-25 19:30:30

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Mar, 11:01, tren R <t...@p...pl> wrote:
> [...]
> niewielki wpływ. W związku z tym, liczby te możemy spokojnie potroić. W
> rezultacie okazuje się, że nawet 42 procent kobiet zostanie zachoruje na

Statystyka, to jest taka rzecz, z której wynika ze jak ja mam np.
1000000PLN, a Ty nie masz nawet 1grosika, to w/g rzeczonej statystyki
mamy po 500000PLN. Czyli, o d... potluc takie wnioski. Jak chodzi o te
"gumki", to gdyby choc jedna z zarazonych przez Mola pan zabezpieczyla
sie i nie ulegla zakazeniu, to juz jest jakas duza wartosc. A
dyrektywy kk w kwestii stosowania, lub nie mam gleboko w
niepowazaniu.

J-23 Flegiell von Trop

Rajd świnek przez Polskę.;-)
globalne ocieplenie ... odwolane, hehehe
Słodki obrazek
I znowu o XL,ten artykuł jest lepszy.
pierwsi w czystej, pierwsi w zakrapianej