Re: jeszcze o gumkach

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: jeszcze o gumkach
Date: Wed, 25 Mar 2009 19:35:42 +0100

Dnia Wed, 25 Mar 2009 10:27:03 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> NAJWIĘCEJ ABORCJI,ZBOCZEŃ JEST U KONSERWATYWNYCH OSÓB, NP.PEDOFILIA,
> HOMOSEKSUALIZM U KSIĘZY, W ZAKONACH.
> BRAK AKCEPTACJI WŁASNEGO CIAŁA,OBRZYDZENIE SEKSEM,POCZUCIE WINY
> POWODUJE NISKĄ SAMOOCENĘ=EFEKTY BRAKU EDUKACJI SEKSUALNEJ= UDANE ZYCIE
> SEKSUALNE PODNOSI SAMOOCENE,PEWNOSC SIEBIE I POCZUCIE WARTOŚCI
>
> EFEKT BRAKU EDUKACJI SEKSUALNEJ I OBSESYJNEGO WSTRĘTU DO
> SEKSU=GWAŁCICIELE,MORDERCY SEKSUALNI BYLI WYCHOWANI W BŁĘDNYM POCZUCIU
> WSTYDU.ICH RELACJE SEKSUALNE BYŁY INSTRUMENTALNE,POZBAWIONE SZACUNKU
> DLA DRUGIEJ OSOBY
> [...]

Nic nie zrozumiałeś.
To nie ma nic wspólnego z tym, co napisałeś: chodzi o to, że to okreslonego
typu kobiety polazły do łóżka z Mlem; baby są głupie i ciągnie je do
idiotów z idiotycznych powodów, wcale nie seksualnych: one po prostu
chciały być ZALICZONE przez INTELEKTUALISTĘ; u nich to nie kwestia stosunku
do ciała czy do seksu, lecz możliwości pochwalenia się przed koleżankami,
że były z czarnym i z intelektualistą - dwa w jednym. Bo im miękną kolana
nie z powodu popędu, lecz z powodu "ona tego nie ma, a ja tak", a raczej
"on mnie miał, a jej nie chciał, bo tylko ja mogę być r...na przez takiego
intelektualistę".
To jest właśnie clue owej babskiej skrajnej głupoty: podłożyć się guru to
ich komunia :->