puder sypki brazujacy

1. Data: 2004-10-18 07:42:32

Temat: Re: puder sypki brazujacy
Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cko9bf$khm$1@inews.gazeta.pl...

> dobrze wiedzieć. tylko dlaczego jest taki wydajny??!! ;( mam go już sporo
> ponad rok i ciągle mam jeszcze z połowę. a chciałoby się coś innego
> wypróbować. a miałaś może ten brązujący w kamieniu z drobinkami? dawno nie
> było go w promocji.

Chodzi o róż mozaikowy? Fajny jest i również bardzo wydajny :)
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-10-18 10:46:43

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joasia <j...@S...wp.pl> napisał(a):
> Chodzi o róż mozaikowy? Fajny jest i również bardzo wydajny :)

dokładnie: połyskujący puder mozaikowy w kamieniu Arabian Glow. używasz go
tylko jako róż czy na całą twarz również?

1. Data: 2004-10-18 11:19:02

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dokładnie: połyskujący puder mozaikowy w kamieniu Arabian Glow. używasz go
> tylko jako róż czy na całą twarz również?

Tylko jako róż :)

allegro
Witajcie drodzy mam tydzien i nie wiem co robic:-(
najtansze sklepy internetowe z kosmetykami ?
Jak podcinać włosy
Poszukuje wizazystki :)