puls 199

1. Data: 2006-11-05 09:26:30

Temat: puls 199
Od: "deu" <d...@n...name> szukaj wiadomości tego autora

jak obnizyc puls mam od 30 min 199 ale wydaje mi sie ze poprostu aparat ma
tylko taka skale
przy cisnieniu dosc niskim 111 / 69 (biore leki na obnizenie cisnienia)

2. Data: 2006-11-05 09:55:18

Temat: Re: puls 199
Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "deu" <d...@n...name> napisał w wiadomości
> jak obnizyc puls mam od 30 min 199 ale wydaje mi sie ze poprostu aparat ma
> tylko taka skale
> przy cisnieniu dosc niskim 111 / 69 (biore leki na obnizenie cisnienia)

Po pierwsze należy wykluczyć awarię sprzętu :)
Jeśli rzeczywiście w spoczynku masz takie tętno (zmierzone ręcznie na
tętnicy) to powinieneś natychmiast wezwać zespół Pogotowia Ratunkowego - bo
jest to stan zagrożenia życia.
Pozdrawiam
regen

3. Data: 2006-11-05 10:10:29

Od: "deu" <d...@n...name> szukaj wiadomości tego autora

dzieki nastepnym razem jesli mi sie przytrafi cos takiego nie bede sie
zastanawial
po 45 minutach cwiczeniami oddechowymi udalo mi sie "zatrzymac" to
zwariowane serce
teraz utrzymuje sie na poziomie 132 mam wizyte u lekarza za 2 tygodnie
moze powinienem sie wczesniej zglosic czy nie robic paniki ???

4. Data: 2006-11-05 10:32:19

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

> teraz utrzymuje sie na poziomie 132 mam wizyte u lekarza za 2 tygodnie
> moze powinienem sie wczesniej zglosic czy nie robic paniki ???

Spoczynkowe tętno 132 to nadal wskazanie do wezwania pogotowia i pilnej
hospitalizacji celem diagnostyki i leczenia.

Pozdrawiam
regen

5. Data: 2006-11-05 10:38:27

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> teraz utrzymuje sie na poziomie 132 mam wizyte u lekarza za 2 tygodnie
> moze powinienem sie wczesniej zglosic czy nie robic paniki ???

Natychmiast mknij na izbę przyjęć najbliższego szpitala!
Opóźnienia w leczeniu grożą utrwaleniem się tego stanu i poważnymi
konsekwencjami!
Pozdrowienia!
Tadeusz

6. Data: 2006-11-05 18:15:56

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

deu napisał(a):
> jak obnizyc puls mam od 30 min 199 ale wydaje mi sie ze poprostu aparat ma
> tylko taka skale
> przy cisnieniu dosc niskim 111 / 69 (biore leki na obnizenie cisnienia)

Witam. Po co obniżać ciśnienie, skoro jest niskie? Bardzo mi sie nie
podoba Twoje tętno, ja przy 100 uderzeniach na minutę pognałam do
lekarza, który na dzień dobry dał mi tabletkę i wypisał receptę. Jak Ty
to wytrzymujesz, dzwoń na pogotowie bo to się może źle skończyć.
Pozdrawiam
Alkmina

7. Data: 2006-11-05 23:14:35

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alkmina napisał(a):

> [...]
> lekarza, który na dzień dobry dał mi tabletkę i wypisał receptę. Jak Ty
> to wytrzymujesz, dzwoń na pogotowie bo to się może źle skończyć.

Jakie tabletki Ci zapisał lekarz?
Mnie przy niskim ciśnieniu ale wyskim pulsie ( od 97-109) lekarz kazał
brać Isoptin. Raz mało co nie upadłam, kręciło mi sie w głowie. Tego
Isoptinu już nie biorę, bo nie chcę się gorzej męczyć.

--
Kaja

8. Data: 2006-11-06 13:13:52

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisał(a):

> [...]
> brać Isoptin. Raz mało co nie upadłam, kręciło mi sie w głowie. Tego
> Isoptinu już nie biorę, bo nie chcę się gorzej męczyć.

No to sobie zmodyfikuj sama dawkę do najniższej skutecznej, albo weź
lek o przedłużonym uwalnianiu, żeby nie dawał po głowie i tyle. Te
leki obniżające ciśnienie mają to do siebie że walą po głowie i
są generalnie nieprzyjemne, ale eksperymentując można dojść do
całkiem znośnych rezultatów. Inna sprawa to wyjaśnić o co z tym
szalonym pulsem chodzi. Branie leków dla samego brania to tak nie
bardzo.

9. Data: 2006-11-07 07:04:14

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

NIE mierz pulsu żadnym aparatem tylko policz tętno wyczywane dotykiem +
zegarek do tego.
Podejrzewam, że wyświetlacz na ciśnieniomierzu pokazuje co chce, a Twój puls
jest faktycznie inny.
Jacek

10. Data: 2006-11-17 18:22:18

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisał(a):

> [...]
> brać Isoptin. Raz mało co nie upadłam, kręciło mi sie w głowie. Tego
> Isoptinu już nie biorę, bo nie chcę się gorzej męczyć.

Niestety nie pamiętam, było to sześć lat temu.
Pozdrawiam
Alkmina

obszar z plynem
By-pass