puszkkka i moje przepisy

1. Data: 2001-03-13 20:11:03

Temat: Odp: puszkkka i moje przepisy
Od: "Marta" <m...@b...com.pl-no_spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krycha <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98kg8g$r6f$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "rena" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> (...)
>
> Rena, nie przejmuj się, nie usuwaj tego przepisu.

Chyba za pozno :)

> Marta chciała być ważna, ale jej już przeszło. :-)))

Hehe .. chcialam napisac ze nie chcialam byc wazna i ze mi przeszlo .... ale
ok - chcialam byc wazna i mi nie przeszlo :))))

> Zrozumiała, że nie ma o co mieć pretensji, trochę się zagalopowała.
> Prawda Marta? Nie chcesz, aby Twój przepis zniknął z puszsssski?

Nie chce ani chcialam i wcale sie tego nie domagalam - chcialabym jedynie,
zeby ktos kto umieszcza przepis na stronie jakiejs poprostu wczesniej sie
zapytal i tyle :))))

> Pozdrawiam Krystyna

Pozdrowienia,

Marta