pytania z embriologii!

1. Data: 2003-08-13 16:35:46

Temat: pytania z embriologii!
Od: "karola karolka" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc!
odpowiedzcie mi prosze co to sa obszary presumptywne?
co to jest mezoderma/ekto/endo presumptywna czym sie ona rozni
od "zwyklej"mezodermy jest jeszcze mezoderma/ekto/endo pozazarodkowa(z niej
powstaja czesci blon plodowych chyba ale nie jestem tego pewna:( pomozcie mi
rozwiac te niejasnosci bo nie zdam egzaminu!:(nie znalazlam ksiazki ktora
jasno krotko i wyraznie to wyjasnia a nie mam czasu szperac w barzdo
naukowych lekturach:(
moze ktos wie....pzdr k