[pytanie] Czy homoseksualizmu mozna sie wyzbyc?

1. Data: 2007-09-10 16:28:38

Temat: [pytanie] Czy homoseksualizmu mozna sie wyzbyc?
Od: i <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Przeszukiwalem internet pod tym katem i efektem jest jeszcze wiekszy
metlik niz na poczatku. Uzyskalem sprzeczne informacje: srodowiska
gejowskie: zdecydowanie NIE, katolickie: zdecydowanie tak. Nauka nie
daje jednoznacznej odpowiedzi. Moze cos przeoczylem..
Bardzo dziekuje za obiektywne opinie.

2. Data: 2007-09-10 17:23:19

Temat: Re: [pytanie] Czy homoseksualizmu mozna sie wyzbyc?
Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

i napisał(a):

> srodowiska
> gejowskie: zdecydowanie NIE, katolickie: zdecydowanie tak. Nauka nie
> daje jednoznacznej odpowiedzi.

No to i masz odpowiedź na Twoje pytanie :)

--
Kamnez
----

3. Data: 2007-09-10 17:34:01

Od: i <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Czyli nie wiem, co dalej robic. Chyba tylko autodestrukcja.

4. Data: 2007-09-10 17:54:49

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "i" <n...@n...spam> napisał w wiadomości
> Czyli nie wiem, co dalej robic. Chyba tylko
autodestrukcja.

a moze ... akceptacja? ;))
też na "a".

pozdr
o.

5. Data: 2007-09-10 18:02:29

Od: ".iii i iii." <m...@j...new> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Sep 2007 19:23:19 +0200, Kamnez napisał(a):

> No to i masz odpowiedź na Twoje pytanie :)

A czy można nabyć homoseksualizm ? :o/
Sie zarazić albo cuś...?

--
hej.brat ! (Jahwe ?)
ELburz - `@'-

6. Data: 2007-09-10 18:06:54

Od: i <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

.iii i iii. pisze:

> A czy można nabyć homoseksualizm ? :o/
> Sie zarazić albo cuś...?

Amatorska psychoanaliza, ktora sobie zafundowalem, nie pozwolila uzyskac
odpowiedzi na to pytanie. Fakty: ojciec alkoholik, ktorego w wychowaniu
wlasciwie nie bylo i nadopiekuncza mama. Wiec moze kwestia wychowania.
Madre glowy cos tam przebakuja o genie, wiec moze kwestia wrodzona. A
jak jest naprawde..
Pododbno istnieja homoseksualisci z tzw. dobrych domow, ktorzy mieli
kochajacych rodzicow, piekne dziecinstwo i ogolnie cukierkowe zycie.

7. Data: 2007-09-10 18:07:24

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

i napisał(a):

> Czyli nie wiem, co dalej robic. Chyba tylko autodestrukcja.

A to chodzi o Ciebie? Jeśli tak, to zdecydowanie odradzam opieranie się
na informacjach znalezionych w necie.

Z tego co mi wiadomo, nauka nie zna żadnego przypadku zakończonej
sukcesem zmiany orientacji seksualnej. Natomiast samo pojęcie
homoseksualizmu jest niejednoznaczne, gdyż wielu ludzi ma skłonności
biseksualne, co znaczy, że przy odpowiedniej motywacji wspartej jakąś
terapią prawdopodobnie może funkcjonować w relacji heteroseksualnej. Ale
nie wiem jaki jest poziom skuteczności takich terapii. Na pewno nikt
tutaj Ciebie nie zdiagnozuje. Jeśli masz z tym problem, to lepiej
wybierz się do dobrego psychologa.

--
Kamnez
----

8. Data: 2007-09-10 18:09:47

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

.iii i iii. napisał(a):

> A czy można nabyć homoseksualizm ? :o/
> Sie zarazić albo cuś...?

Nie, brat :)

--
Kamnez
----

9. Data: 2007-09-10 18:33:47

Od: ".iii i iii." <m...@j...new> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Sep 2007 20:09:47 +0200, Kamnez napisał(a):

> Nie, brat :)

Na pewno ?
No bo jeśli nie można homoseksualizmu nabyć
ani się nim zarazić, to chyba też nie można się go wyzbyć,
skoro nie jest nabyty, tak ? :o/

Z drugiej strony dusza nie posiada fitka ani cipki,
z czego wnoszę, że jest bezpłciowa...
Kurcze, zagmatwany problem...

A może świadomość posiada płeć... ?

hej.brat ! (Jahwe ?)
ELburz - `@'-
<oo>___ ~* /\
WARSZAWA ( _ ) . _ ) / \ _Wyżyny Iranu.
(Parsava) ~~~~~~~~~' ' ~~~~~~~
M. Kaspijskie ZAT. PERSKA

10. Data: 2007-09-10 18:35:42

Od: ".iii i iii." <m...@j...new> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Sep 2007 20:06:54 +0200, i napisał(a):

> Amatorska psychoanaliza, ktora sobie zafundowalem, nie pozwolila uzyskac
> odpowiedzi na to pytanie. Fakty: ojciec alkoholik, ktorego w wychowaniu
> wlasciwie nie bylo i nadopiekuncza mama. Wiec moze kwestia wychowania.

To Twoje doświadczenie, brat ?

> [...]
> Pododbno istnieja homoseksualisci z tzw. dobrych domow, ktorzy mieli
> kochajacych rodzicow, piekne dziecinstwo i ogolnie cukierkowe zycie.

Czyli to jest w genach ?
Ciekawe, czy ewolucja potrafi sterować populacją na tyle,
by decydować o jej skłądzie procentowym, jeśli chodzi o płeć...

--
hej.brat ! (Jahwe ?)
ELburz - `@'-

dobry wieczór...