pytanie krem na allegro

1. Data: 2004-11-23 22:39:17

Temat: pytanie krem na allegro
Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradźcie czy warto kupić ten krem?
Oryginał?

Joasia

1. Data: 2004-11-23 22:51:36

Temat: Re: pytanie krem na allegro
Od: "Rafał" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@S...wp.pl> napisał w wiadomości
news:co0e6j$f22$1@inews.gazeta.pl...
> Oryginał?

Tak oryginał...To jest uczciwa osoba...Moja znajoma kupowała u tej osoby
kilka takich mazideł :)) i wszystko było w porzadku...Bez obaw mozna
kupować...

Pozdrawiam
Rafał

1. Data: 2004-11-23 23:59:39

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@S...wp.pl> napisał w wiadomości
> Poradźcie czy warto kupić ten krem?
> Oryginał?

Ogólnie krem podobno warto kupić, ponieważ na grupie zbierał bardzo
pozytywne opinie. Co do tej aukcji, to wygląda na oryginalną. Aczkolwiek na
mnie zniechęcająco podziałał "perfum" i to całe ostrzeżenie o podróbach.
Jest też jeden negatywny komentarz kwestionujący oryginalność produktów
sprzedawanych przez tę osobę. Pojawia się komentarz neutralny, że zdjęcie i
otrzymany kosmetyk były różne.
Co do kremu, to musisz się też liczyć z tym, że nawet jeśli będzie
oryginalny, to może być przeterminowany. Nie wiem, czy się nie mylę, ale na
kosmetykach Clinique chyba nie ma daty ważności?

pozdrawiam,
Ligeia

1. Data: 2004-11-24 00:53:32

Od: "Margaret" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
na
> mnie zniechęcająco podziałał "perfum" i to całe ostrzeżenie o podróbach.

a tego akurat nie rozumiem. Wielu sprzedawców ostatnio ostrzega przed
kupowaniem podrobek, co w tym zlego, tym bardziej, ze pisza prawde? NIe
rozumiem, dlaczego CIę to zniecheca.Co do komentarzy,przeczytalam. Dla mnie
on nie jest wiarygodny :), a moze po prostu odpowiedz magdar3 mnie
przekonuje, chociaz oczywiscie nie wiem jak bylo naprawde. Neutral tez
wybaczalny. Dla mnie osoba wiarygodna.

1. Data: 2004-11-24 08:07:37

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@S...wp.pl> napisał w wiadomości

> Poradźcie czy warto kupić ten krem?
> Oryginał?

Nie będę ręczyć za obcą osobę (sprzedawcę), ale gdybym to ja zastanawiała
się nad kupnem, to nie obawiałabym się podróby. Cały asortyment tego
sprzedawcy wygląda na oryginalne kosmetyki. Poza tym Clinique nie jest
jeszcze obiektem podrabiania na dużą skalę. Nie przypominam sobie, żebym w
ogóle wytropiła na allegro podróbkę [ktoś ma jakieś doświadczenia?] Ale
pewnie i to się zmieni, choć akurat ten krem chyba nigdy nie będzie
podrabiany, bo nie ma na niego wielkigo popytu. Na pierwszy ogień pójdą
'anty-gravity' i 'total turnaround' :)

A BTW - krem, który zamierzasz kupić jest bardzo udanym produktem Clinique.
Sama się przymierzam w niedługim czasie :)

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-11-24 11:11:47

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus wrote:

> A BTW - krem, który zamierzasz kupić jest bardzo udanym produktem Clinique.

To prawda, to prawda :)

> Sama się przymierzam w niedługim czasie :)

A ja nie jestem pewna, czy nie zostal wycofany. Nie ma go w perfumeriach
(przynajmniej w moim miescie), nie widzialam go rowniez ostatnio w
Stanach (choc bylam tylko w dwoch sklepach, wiec to moze sie nie liczy),
na bezclowkach tez niet.
Ma ktos jakies wiesci ?

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/mallorca.html

1. Data: 2004-11-24 11:27:18

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> (przynajmniej w moim miescie), nie widzialam go rowniez ostatnio w
> Stanach (choc bylam tylko w dwoch sklepach, wiec to moze sie nie liczy),

Eee, na amerykańskiej stronie firmowej jest (i można kupić on-line).
Na truskawie też (choć drożej - 50 ml za 39$).
Myślę, że ze sklepów zniknął, bo właśnie zaczął się na niego sezon :))

1. Data: 2004-11-24 11:44:51

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>

> a tego akurat nie rozumiem. Wielu sprzedawców ostatnio ostrzega > przed
> kupowaniem podrobek, co w tym zlego, tym bardziej, ze

Ja nie wiem, czy to jest prawda, czy po prostu chwyt marketingowy napisany
z błędem. :> Dla mnie człowiek robiący błędy językowe jest po prostu mało
wiarygodny, a dodatkowo to gorliwie zapewnianie, że to "na pewno nie
podróby" wydaje mi się podejrzane. To jest moje subiektywne odczucie, z
którym nikt nie musi się zgadzać.

> [...]
> on nie jest wiarygodny :), a moze po prostu odpowiedz magdar3 mnie
> przekonuje, chociaz oczywiscie nie wiem jak bylo naprawde. Neutral tez

Ja taką pewność miałabym dopiero po dokonaniu zakupów i sprawdzeniu w
perfumerii, czy produkt jest oryginalny.

pozdrawiam,
Ligeia

Naczynka again...
cos do twarzy dla faceta