pytanie o leki

1. Data: 2002-04-05 08:27:15

Temat: pytanie o leki
Od: "GosiaS." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

lekarz przypisał mi CLORANXEN i FLUOKSETYNĘ,
ulotki przeczytałam przed zażyciem ale chcę zapytać
czy tel leki nie osłabiaja działania np. pigułek Diane-35?
wiadomo jakie to leki, biorę cos takiego pierwszy raz,
czy mozna sie od nich uzależnić i ew. jak tego uniknąć?
jezeli znacie kogoś kto uzywał to prosze o opinię
o skuteczności , samopoczuciu itp. u takiej osoby,
dziękuję za pomoc
gosiaS.

2. Data: 2002-04-05 09:47:14

Temat: Re: pytanie o leki
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <a8jn22$408$1@news.lublin.pl>, g...@s...lub.pl says...
> [...]
> jezeli znacie kogoś kto uzywał to prosze o opinię
> o skuteczności , samopoczuciu itp. u takiej osoby,

1. Zaburzyc dzialania diane-35 raczej nie zaburza - wiec obawiac sie nie
masz o co.
2. Uzaleznic sie mozna od Cloranxenu - ale to biorac raczej dlugo i
wieksza dawke - tak ze jesli bierzesz niedlugo nie ma obaw.
3. Z tego co rozumiem jest to pierwsze podejscie do kuracji wiec nie
wiadomo czy akurat ta kombinacja da odpowiedni efekt.

Jak napiszesz wiecej szczegolow to dostaniesz bardziej szczgolowa
odpowiedz - ale lepiej na prv.

3. Data: 2002-04-05 10:21:16

Od: "Piotr Schulz" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jezeli znacie kogoś kto uzywał to prosze o opinię
> o skuteczności , samopoczuciu itp. u takiej osoby,
Jeżeli w ulotce nie ma informacji na ten temet to znaczy ,że nie mają wpływu
na metabolizm tabletek antykoncepcyjnych.
Katarzyna Dodź

maloglowie
Re: Rozwi?zywanie testów z medycyny
Laryngologia. Problemy z oddychaniem przez nos.
jelitowe klopoty
usuniecie przetoki przedusznej-jak?