pytanie o maciejke

1. Data: 2000-05-09 22:22:27

Temat: pytanie o maciejke
Od: "Rybak" <s...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos móglby mi powiedziec gdzie u maciejki formuja sie nasiona? W obcym
klimacie wyrosla mi piekna maciejka ale trudno mi powiedziec gdzie u niej
nasiona. Czy to ten precik ze srodka kwiatu? I jesli juz sie ich doszukam
to czy trzeba je stratyfikowac?

Robert

2. Data: 2000-05-09 22:27:16

Temat: Re: pytanie o maciejke
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nasiona. Czy to ten precik ze srodka kwiatu? I jesli juz sie ich doszukam
nic się nie martw, wysieje się sama albo rozmnoży przez odrosty. Oby! A jak
pachnie! Tak samo jak u nas? Bo jak nie to może być problem z rozmnożeniem!
pozdr Jerzy

3. Data: 2000-05-10 05:18:48

Od: "Rybak" <s...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy <j...@p...com.pl> wrote in message
> [...]
jak
> pachnie! Tak samo jak u nas? Bo jak nie to może być problem z

Pachnie tak samo tylko zauwazylem, ze otwiera sie o wiele szybciej niz
robila to na poczatku. Moze dostosowala sie do dlugosci dnia? No wiec gdzie
u niej te nasiona?
Czołem, Robert

4. Data: 2000-05-12 05:21:28

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rybak" <s...@e...net> napisał w wiadomości
link.net...

No wiec
gdzie
> u niej te nasiona?

W klimacie Polski, nasion tych nie stratyfikuje się w specjalny sposób.
Jakąś rolę może pełnić okres dojrzewania nasion który u nas wyznaczony jest
okresem zimy.
Po wydaniu przez roślinę nasion, znajdziesz je w takich patykach w które
przekształcają się słupki niektórych kwiatów.

--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

5. Data: 2000-05-12 08:36:30

Od: "Rybak" <s...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> wrote in message

> [...]
>
> --
> :-) http://ogrod.to.jest.to
>
> Tylko niektorych? No to moja maciejka dobrze sie sprawila bo wszystkie
kwiaty przeksztalcily sie w te patyki, z ta tylko roznica, ze u niektorych
roslin sa one z wiekszymi lub mniejszymi "rogami". Serdecznie dziekuje za
ta wiadomosc Panie Krzysztofie.

> --
> 25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

Awokado i cytryna z pestek - HELP !!!