pytanie o ubezpieczenie w UE

11. Data: 2004-08-18 23:16:03

Temat: Re: pytanie o ubezpieczenie w UE
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Voytek wrote:

> i co? schowalas glowe w piasek - nie?

Nie, po prostu w moim kraju sie pracuje, a nie pisze na newsy ;)
Ale pochlebia mi, ze z taka niecierpliwoscia czekasz na kazde slowo
splywajace z moich ust :)

D.
--
If a fish is the movement of water embodied, given shape, then cat is a
diagram and pattern of subtle air.

12. Data: 2004-08-19 07:27:42

Od: Voytek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Aug 2004 01:16:03 +0200, Dunia
<d...@n...o2.pl> wrote:

>Nie, po prostu w moim kraju sie pracuje, a nie pisze na newsy ;)
>Ale pochlebia mi, ze z taka niecierpliwoscia czekasz na kazde slowo
>splywajace z moich ust :)

right... I just think you have no guts to apologize... sad...

Poradnia VIGOR w W-wie - dr Niesłuchowski
Alergia-odczulanie
hiv a hospitalizacja
plamienie a wycięty jajnik?
Piwo z konopii [?!]