hiv a hospitalizacja

1. Data: 2004-08-15 15:06:30

Temat: hiv a hospitalizacja
Od: "Anonymous" <N...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno przez tydzien bylem na badaniach w szpitalu. Podczas nich pobierano
mi nieraz krew (w tym dosc sporo do morfologii).
Moje pytanie brzmi : czy w zwyczaju szpitali jest automatycznie wykonywanie
testow na obecnosc HIV ? Czy taki test wliczony jest w morfologie ?

2. Data: 2004-08-15 17:53:38

Temat: Re: hiv a hospitalizacja
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Moje pytanie brzmi : czy w zwyczaju szpitali jest automatycznie
wykonywanie
> testow na obecnosc HIV ?

nie... bada sie tylko to co potrzeba

--
Pozdrawiam Norbert :-)
www.zdjecianorberta.prv.pl

3. Data: 2004-08-15 18:05:40

Od: "robkor" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anonymous" <N...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
wykonywanie
> testow na obecnosc HIV ? Czy taki test wliczony jest w morfologie ?

Nie - jest duzo drozszy niz morfologia. Co więcej - chory musi wyrazić
zgodę na piśmie na wykonanie testu na wykrycie p-ciał anty HIV. Jest
natomiast w zwyczaju szpitali wykonanie tego testu po np. ukłuciu się kogoś
z personelu igłą zanieczyszczoną krwią pacjenta . Chorego zwykle wtedy nie
prosi sie o zgodę.

Pozdrawiam
robkor

plamienie a wycięty jajnik?
Piwo z konopii [?!]
Obustronna odma, polamane zebra, problem z biodrem :(
Sperma
climatronic i ból w przewodzie pokarmowym