plamienie a wycięty jajnik?

1. Data: 2004-08-15 14:43:50

Temat: plamienie a wycięty jajnik?
Od: "miedza" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, rok temu urodziłam syna. Po kilkunastogodzinnym porodzie, lekarze
zlitowali się nademną i przeprowadzili cesarskie cięcie. Następnego dnia po
porodzie dowiedziałam się że mam wycięty jajnik, bo był na nim 8 cm
torbiel..Natomiast co mnie niepokoi to fakt, że od pewnego czasu, między
mieiączkami występują plamienia i to coraz częstrze i obfitrze. Byłam u
lekarza, który po badaniu powiedział że wszystko jest dobrze, brud
rzeczywiście jest, ale jest dobrze. I że nie można teraz zrobic cytologii z
powodu tego że karmię piersią. Nie uspokoiło mnie to, bo nie wydaje mi się
czymś normalnym wydzielanie "brudnej" krwii bez powodu. Proszę o pomoc, o
jakąś radę, co może byc przyczyną takiego stanu.
Czy może jednak być czymś niegroźnym
takie plamienie? Błagam o odpowiedź!
Ania